Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@20:23:58 GMT

كشف ۳۲ هزار مواد محترقه در نهبندان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۹۹۲۱

كشف ۳۲ هزار مواد محترقه در نهبندان

رحیمی گفت: در بازرسي از يك سواري پژو پارس در شهرستان نهبندان ۳۲ هزار و ۴۰۰ عدد مواد محترقه كشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «احسان رحيمي» امروز (۳۰ تیر) با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامي شهرستان نهبندان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك سواري پژو پارس مشكوك شدند و خودرو را به لاين بازرسي هدايت كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامي نهبندان افزود: مأموران در بازرسي از خودرو 32 هزار و 400 عدد مواد محترقه كشف كردند كه در اين رابطه متهم دستگير و با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

 

وي با اشاره به برخورد قاطع پليس با سودجويان و توزيع كنندگان مواد محترقه به شهروندان توصيه كرد: در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير قانوني و موارد مشکوک مراتب را به پليس 110 اعلام اطلاع دهند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور مسکن اوقات فراغت بیرجند خراسان جنوبي مقام معظم رهبری شیراز خراسان خراسان جنوبي خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد

فازهای ۱ و ۲ مجموعه صنعتی بزرگ فروآلیاژپارس پارس دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه رسما افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، دیار زرخیز دامغان که تاکنون تنها با پسته مرغوب و تاریخ هفت هزارساله خود شناخته می‌شد، امروز باید به عنوان بهشت معادن ایران با روایت جهادگرانه صنایعی همچون فروآلیاژ پارس  معرفی شود.

اشتغال بخش صنعت و سرمایه گذاری و بالندگی شهرستان دامغان در این بخش طی یکی دو دهه گذشته با چشم پوشی بر استثنائات موفق و انگشت شماری همچون پروژه فولاد کویر با چالش‌ها و داستان‌های پیچیده و گاه بی‌سرانجامی روبه‌رو بوده است.

اما در این بین، سال 1400 شاهد برزمین زده شدن کلنگ آغاز ساخت کارخانه‌ای در دامغان بودیم که با تلاش مجاهدانه سرمایه‌گذار و دست‌اندرکاران آن و پیگیری مسئولان ارشد شهرستان اکنون دو فاز از آن به بهره برداری رسیده است.

تاکنون قریب به 400 نیرو در 2 فاز " مجموعه صنعتی فرو آلیاژ پارس دامغان مشغول به کار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل چهار فاز این کارخانه قریب به یکهزار نفر اشتغال مستقیم در این مجموعه صنعتی ایجاد شود.

گفتنی است، حجم تولید این واحد صنعتی سالانه 55 هزار تن است که بیش از 60 درصد تولیدات آن به کشورهای ایتالیا، بلغارستان، ترکیه، پاکستان، عراق و رومانی صادر می‌شود و 100 درصد غبار تولیدی غبارگیرهای پیشرفته فروآلیاژ پارس دامغان نیز به عنوان محصولی ارز آور به کشورهای عربی صادر می‌شود.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • ممنوعیت کشت برنج در پارس آباد مغان
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی