Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@06:23:01 GMT

راه‌اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در سمنان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۰۶۴

راه‌اندازی قرارگاه «گام دوم انقلاب» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا، رئیس ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان امروز، 30 تیر در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالروز برپایی نمازجمعه از فعالان ستاد برگزاری نماز جمعه در شهرستان سمنان تجلیل می‌شود، گفت: با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث لزوم جوانگرایی، در حوزه کادر اجرایی و تیم فرهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان نیز از وجود جوانان خوش فکر،مؤمن و انقلابی و فعال در این شهرستان استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: به‌منظور پیگیری و اجرای مفاد این بیانیه در بطن جامعه، قرارگاه «گام دوم انقلاب» در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که «نمازجمعه یک زنجیره گفتمان‌ساز است» در ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

به گفته انصاری‌نیا لازم است تا بیش از پیش در حوزه فرهنگی و کادرسازی برای این عرصه از وجود جوانان استفاده شود تا جوانان ضمن کسب تجربه از پیشکسوتان، میدان مدیریتی عرصه های فرهنگی و اجتماعی را در دست گیرند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن انصاری نیا ایجاد قرارگاه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای تحقق شعار سال و اجرای اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در سال جدید، به همت اداره اشتغال و حرفه آموزی اداره کل زندان‌های البرز، قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه با هدف برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در حین خدمت در ندامتگاه فردیس تشکیل شد.

اصغر فتحی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز طی حکمی سید حسین شمس زاده علوی، مسؤول اشتغال و حرفه آموزی ندامتگاه فردیس را به عنوان مسؤول این قرارگاه منصوب کرد.

این قرارگاه در سال گذشته به‌صورت آزمایشی با همکاری اداره کل‌های فنی و حرفه‌ای و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز با آموزش ۲۰۰ سرباز وظیفه به آنان گواهینامه معتبر اعطا کرد.

کد خبر 6081377

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • آمادگی مشهد برای راه اندازی شهرجهانی نوآوری و فناوری‌های صنایع فرهنگی کشور
  • معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکرمازندران