Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:34:32 GMT

ماجرای عجیب اخراج کمالوند در بازی دوستانه!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۲۶۱

ماجرای عجیب اخراج کمالوند در بازی دوستانه!

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش ورزش سه، روز گذشته در چارچوب تورنمنت شیراز تیم پارس جنوبی جم در ضربات پنالتی گل‌گهر سیرجان را شکست داد و به فینال این رقابت های چهارجانبه رسید.

 

در جریان این مسابقه یک حاشیه عجیب رخ داد؛ جایی که فراز کمالوند در دقایق ابتدایی توسط داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این اتفاق سرمربی پارس جنوبی قصد کرد تیمش را از زمین بیرون بکشد اما در نهایت باوساطت حاضرین غائله ختم شد و سرمربی پارس از روی سکو سایر دقایق بازی را نظاره کرد.

 

کمالوند بعد از مسابقه در این خصوص گفت: کمیته داوران استان فارس باید قاضیانی را انتخاب کند که دنبال خودنمایی نباشند. این داور می خواست برود در رزومه اش بنویسد فراز کمالوند را اخراج کردم و این را روی اتاقش بچسباند. مگر در بازی دوستانه مربی را اخراج می‌کنند؟ من فقط اعتراض کردم و هیچ حرف بدی هم نزدم اما آن داور برای خودنمایی به من گفت برو بالا!

فراز کمالوند (سرمربی) پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • ژاوی: به داور گفتم فاجعه بودی!/ اخراج آرائوخو سختگیرانه بود
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست