Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: بازیکنی که به طور عملی فسخ یک طرفه می کند قبل از هر چیز باید به صورت رسمی و قانونی اقدام به فسخ قرارداد کند. مصطفی کاراندیش در مورد آخرین وضعیت استوکس که یک طرفه اقدام به فسخ قرارداد با تراکتور کرده و اکنون با باشگاه آدنای ترکیه به توافق رسیده گفت: این بازیکن با بی اعتنایی به مکاتبات سه ماهه ما با وکلایش اقدام به فسخ عملی قرارداد خود انجام داده است درحالی که فسخ قرارداد باید به صورت قانونی و کتبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بازیکنانی از که از ولز و اسکاتلند راهی ایران شدند بی نظرم بودند مل اروین که مشکلاتی را درست کردند. وی افزود: طبق بررسی‌های کمیته انضباطی باشگاه تراکتور این بازیکن 103 روز غیبت غیر موجه داشته است که بابت این غیبت های غیر موجه باشگاه او را محکوم به کسر قرارداد کرده است و حتی موارد به صورت رسمی از طریق وکلایش به اطلاه استوکس رسیده است. طبق مذاکراتی که آقای صادقیان در ترکیه با باشگاه آدنا داشته به اطلاع آنها موارد را رسانده و همان طور که پیش از این به استوکس اعلام شده او اگر می خواهد به هر باشگاهی برود اول باید رضایت باشگاه تراکتور را جلب کند. کاراندیش در مورد پرونده های این باشگاه در کمیته انضباطی گفت: ما هنوز منتظر تصمیمات کمیته انضباطی هستیم و خبری از آنها نداریم با این حال نامه های پیگیری هم برای کمیته انضباطی بابت اعتراض هایمان ارسال کرده ایم و همچنان منتظر جواب هستیم.

-  کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه سپیدرود رشت را محکوم کرد. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در پی شکایت علی ابراهیمی خراط از باشگاه سپیدرود رشت، این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت درباره خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه تکلیفی نیست. با توجه به شکایت فریدون فضلی از باشگاه صنایع سمنان (هف سمنان سابق)، این باشگاه به پرداخت 50 میلیون ریال بابت قسمتی از خواسته در حق خواهان محکوم شد. درباره خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان مواجه تکلیفی نیست. در پرونده شکایت علی درویشی متولی از باشگاه ملوان بندر گز (فوتبال ساحلی)، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال در حق خواهان محکوم شد. همچنین در پی شکایت سینا رحمتی از باشگاه  ملوان بندر گز (فوتبال ساحلی) این باشگاه به پرداخت مبلغ 190 میلیون ریال در حق خواهان محکوم شد. آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

- اعضای تیم فوتبال استقلال صبح امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب یک تمرین بدنسازی برگزار کردند. تیم فوتبال استقلال صبح امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات آماده سازی خود را پیگیری کرد. آندره‌آ استراماچونی پیش از شروع تمرین آیتمهای تمرین بدنسازی را برای شاگردانش توضیح داد و سپس بازیکنان حدود یک ساعت وزنه زدند. تیم فوتبال استقلال عصر امروز نیز یک تمرین تاکتیکی را در زمین نفرت تهرانسر برگزار خواهد کرد. شاگردان استراماچونی  پنجشنبه این هفته در دیداری دوستانه به مصاف بادران تهران خواهند رفت.

- تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه‌های آماده سازی‌اش شب گذشته مقابل شهر خودرو در مشهد به میدان رفت و توانست با تک گلی که توسط ارسلان مطهری در دقیقه 75 به ثمر رساند، این تیم را شکست دهد. علیرضا منصوریان در خصوص این مسابقه اظهار داشت: از بازی کردن با تیم شهر خودرو لذت می‌برم. یحیی این تیم را نسبت به گذشته کاملاً متحول کرده و آنها فوتبالی بسیار مدرن بازی می‌کنند. سرمربی ذوب آهن گفت: این دومین دیداری بود که در این چند روز با شهر خودرو داشتیم و اگر دست من بود دوست داشتم دو، سه بازی دیگر هم با این تیم انجام می دادیم. وی افزود: در واقع بازی‌های ما با شهر خودرو شماتیکی از دیدارهای آسیایی‌مان مقابل الاتحاد عربستان بود. ما بازی رسمی نداریم و ناچاریم بازیهای تدارکاتی سنگینی با تیم‌های خوب انجام دهیم تا با آمادگی کامل به این دیدار آسیایی برویم.

- رسانه های بلژیک نسبت به شایعه حضور کانسین هافبک برزیلی اوستنده در ایران و پوشیدن پیراهن استقلال واکنش نشان دادند. دو رسانه بلژیکی با اعلام این خبر که این بازیکن بعد از 5 سال طلایی در حال جدایی از اوستنده قرار گرفته اعلام کردند که این بازیکن به دنبال حضور در استقلال است و روز چهارشنبه این انتقال انجام خواهد شد. این بازیکن برزیلی گزینه جانشینی پاتوسی در استقلال است اما تا به امروز مسئولان استقلال به نام او اشاره نکرده بودند و به نظر می رسد حالا با تایید رسانه های بلژیک باید این انتقال را نهایی دانست. هافبک طراح و 27 ساله باشگاه اوستنده در بلژیک که فصل قبل یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بود. فرناندو کانسین بعد  از درخشش در رده‌های پایه فوتبال برزیل، فصل 2011-2010 راهی بلژیک شد و پیراهن اندرلخت را پوشید. او 3 فصل در اندرلخت بازی کرد و سپس از سال 2013 به اوستنده رفت تا در این تیم متوسط بلژیکی بازی کند.
فرناندو کانسین از فصل 2014-2013 عضو اوستنده است و تاکنون حدود 200 بازی برای این تیم انجام داده و گل‌هایی نیز به ثمر رسانده. کانسین که چند بار نیز برای تیم‌های نوجوانان و جوانان برزیل به میدان رفته تا سال 2020 با اوستنده قرارداد دارد اما بعید نیست به تهران بیاید. کانسین در پست هافبک بازیساز و وینگر می تواند به استقلال کمک کند و سابقه خوبی در فوتبال بلژیک دارد تا مانند پاتوسی با تجربه حضور در ژوپیتر لیگ به ایران سفر کند.

- مدافع ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ترابزون اسپور به تمرینات گروهی تیمش برگشت. سایت «dha» ترکیه خبر داد که تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه روز گذشته به اتریش رسید تا اردوی تدارکاتی اتریش را برپا کند. مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور بعد از مدت‌ها دوری از تمرینات گروهی به خاطر مصدومیت روز گذشته برای اولین بار در تمرینات جمعی شرکت کرد.

- مهاجم برزیلی سپاهان امشب به اردوی این تیم در کشور ترکیه اضافه می شود. کی روش استنلی پس از کش و قوس های فراوان قرارداد خود را به مدت دو سال با سپاهان اصفهان تمدید کرد تا فصل آینده نیز زیر نظر امیر قلعه نویی بازی کند. مهاجم برزیلی سپاهان که از به دنیا آمدن فرزندش به عنوان دلیل تاخیر برای شرکت در تمرینات یاد کرده بود قرار است امشب به جمع زردپوشان اضافه شود. کی روش استنلی موفق شد فصل گذشته همراه با لوسیانو پریرا عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاتوسی کی روش استنلی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟