Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@11:07:58 GMT

اراده برای اصلاح ساختار بودجه کم است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۳۲۶

اراده برای اصلاح ساختار بودجه کم است

تین‌نیوز | 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اراده کمی برای اجرای اصلاح ساختار بودجه وجود دارد، زیرا دستگاه‌ها بسیاری از تحولات در ساختار بودجه و اقتصاد کشور را قبول ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامرضا تاجگردون درباره اصلاح ساختار بودجه، گفت: پیشنهادات دولت برای اصلاح بودجه، شامل ۱۰ راهبرد اصلی می‌شود که هر کدام ۲۰ پروژه را هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ذهنیت‌ها در دولت و مجلس اصلاح بودجه سال ۹۸ است، این در حالی است که دولت و سازمان برنامه و بودجه پیشنهادات متعددی برای اصلاح ساختار بودجه دارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه برای اصلاح ساختاری بودجه قابلیت اجرا دارد اما اراده کمی برای اجرای پیشنهادات وجود دارد زیرا بخش‌های مختلفی درگیر اجرای این تحولات خواهند بود.

تاجگردون اظهار داشت: دستگاه‌ها، بسیاری از تحولات در ساختار بودجه و اقتصاد کشور را قبول ندارند زیرا قوانین موجود آنها دستخوش تغییرات عمده‌ای خواهد شد به همین دلیل، اصلاحات ساختاری بسیار سخت خواهد بود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: غلامرضا تاجگردون اصلاح ساختار بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم از ایجاد و گسترش شبکه بهداشت و درمان به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: در این ساختار ۱۸ هزار خانه بهداشت فعالیت دارند و تقویت ساختار شبکه بهداشت در دولت مردمی به طور جدی پیگیری می شود.

وی شبکه بهداشت کشور را در منطقه، کم نظیر و الگوی بسیاری از کشورهای همسایه دانست و تاکید کرد: در دولت مردمی با هدف تقویت ساختار شبکه بهداشت، دو هزار و ۷۰۰ مرکز بهداشتی تکمیل و افتتاح شد و تا پایان دولت، تعداداین مراکز به چهار هزار و ۴۰۰ واحد می رسد.

 عین اللهی با بیان این که مردم همه روستاهای کشور دارای شناسنامه سلامت هستند، به ارائه خدمات ارزشمند بهداشتی و درمانی در رشته های بهورزی، مامایی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، پزشکی، دندانپزشکی و خدمات دارویی در مراکز جامع خدمات سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت میقان در زمینی با زیربنای یک هزار و ۴۱۰ متر مربع احداث و همچنین یک محل زیست پزشک با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع در این روستا ساخته شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به تقدیم ۱۲۰ شهید از سوی اهالی روستای میقان به انقلاب اسلامی ملت ایران ، خود و همکارانش را مرهون خون شهدا دانست و گفت: عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت از ۷ سال پیش آغاز شده بود) اما ۷۵ درصد از پیشرفت این پروژه در دولت مردمی رقم خورد تا آن که امروز افتتاح شد و از این پس خدمات مورد نیاز سلامت ۵ هزار نفر جمعیت تحت پوشش خود را تأمین می کند؛ ضمن آن که نظام ارجاع نیز در این مرکز اجرا می شود تا بیماران در صورت نیاز به مراکز تخصصی و بستری ارجاع داده شوند.

وی از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار جمهوری اسلامی ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود. 

 عین اللهی با اشاره به برگزاری پویش ملی سلامت در سال گذشته افزود: در جریان برگزاری این پویش ، دو بیماری فشارخون بالا و دیابت بررسی شدند و امسال نیز دو پویش سلامت کودکان و غربالگری سرطان در کشور به اجرا در می آید.

وزیر بهداشت از تحرک بیشتر مردم، آب ، هوا و غذای سالم به عنوان مزایای مناطق روستایی یاد کرد و گفت: خوشبختانه با برنامه های گوناگون نظام سلامت، بسیاری از بیماریهای عفونی به ویژه در مناطق روستایی، کنترل و یا ریشه کن شده اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود