Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:43:04 GMT

کشف محموله بزرگ قاچاق نفت خام

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۳۸۶

کشف محموله بزرگ قاچاق نفت خام

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محسن دالوند گفت :با توجه به عبور لوله های نفت از محدوده پاسگاه حمید و گشت زنی ماموران انتظامی این پاسگاه برای پیشگیری از خطرات و سرقت‌ احتمالی از لوله های نفت، ماموران این پاسگاه هنگام گشت زنی به یک کامیونت نفتکش که در کنار جاده ایستاده بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با مشاهده رفتار مشکوک راننده و سرنشین، و تناقض‌گویی آنان، پس از بازرسی ، مشخص شد که این کامیون حاوی نفت خام قاچاق است و تحقیقات نشان داد محل دپوی نفت خام قاچاق، کارگاهی در منطقه ملاشیه اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ دالوند ادامه داد:مأمورین کلانتری ۲۸ ملاشیه موفق شدند پس از هماهنگی مرجع قضایی و ورود به این کارگاه، یک دستگاه تریلی نفتکش حاوی ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق و چندین تانکر مربوط به ذخیره‌سازی را کشف کنند.

وی با بیان اینکه هر پنج قاچاقچی دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شدند، بیان کرد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق، با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع و بدون اغماض برخورد می‌کند.

پیش از این نیز در ۲۹ تیر فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف ۲۱ فروند شناور صیادی توسط دریابانان این استان و کشف یکصد هزار لیتر سوخت و ۲ تن صید قاچاق خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده سرقت قاچاق کشف و ضبط نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله نوشیدنی قاچاق در آغاجاری
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر