Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@22:54:49 GMT

پایان اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۳۹۷

پایان اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان که در مرحله نخست با استعدادیابی آغاز شد از 20 الی 30 تیرماه در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار گردید.

شاگردان سیروس پورموسوی همچنین در طول برگزاری این اردو یک مسابقه تدارکاتی برابر گل و ریحان البرز برگزار کردند که با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اردوی آتی جوانان در مردادماه آغاز خواهد شد و نفرات منتخب جهت حضور در تورنمنت کافا راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان می شوند. جوانان ایران در مسابقات کافا به صورت دوره ای با تیم های ملی فوتبال جوانان ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان دیدار می کنند.
گفتنی است تیم ملی فوتبال جوانان ایران جهت حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا که آبان ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد آماده می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم با آغاز برداشت گندم از مزارع استان فعال خواهند شد، گفت : اقدامات لازم برای ایجاد ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در استان انجام شده است.

ملکشاهی افزود: امسال هفت مرکز خرید تضمینی دولتی و ۵۳ مرکز خرید تضمینی بخش خصوصی و مباشر تعاون روستایی عهده دار کار خرید تضمینی گندم در استان خواهند شد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه افزود: در صورتی که نیاز باشد امکان افزایش تعداد مراکز خرید تضمینی گندم در استان وجود دارد.

ملکشاهی با بیان اینکه مراکز خرید تضمینی گندم همزمان با آغاز برداشت محصول از گندمزار‌های استان آغاز بکار می‌کنند، گفت: احتمالا برداشت گندم از مناطق گرمسیر استان از نیمه دوم اردیبهشت آغاز خواهد شد.

 وی با اشاره به ادامه‌دار بودن کار برداشت گندم در مناطق سردسیر استان تا اواخر شهریور ماه، گفت: مراکز خرید تضمینی گندم تا پایان فصل برداشت گندم به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

ملکشاهی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان جهاد کشاورزی استان، امسال میزان خرید گندم در استان از ۸۰۰ هزار تن پیشی خواهد گرفت.

 وی یادآور شد: سال زراعی گذشته بیش از ۸۰۵ هزار تن گندم در استان کرمانشاه تحویل مراکز خرید تضمینی گندم شد و کرمانشاه رتبه چهارم را از نظر خرید تضمینی گندم در کشور کسب کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • پایان رقابت‌های جام رمضان در رشته‌های مختلف
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به میزبانی مریوان برگزار می شود
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان