Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های خراسان رضوی در بیانیه‌ای حمایت خود را از همه عوامل و بازیگران سریال «گاندو» که سعی در روشنگری در یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نفوذ را داشت، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های خراسان رضوی در بیانیه‌ای از تمامی عوامل و بازیگران سریال «گاندو» که سعی در روشنگری در یکی از مهم‌ترین پروژه‌های نفوذ را داشت، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این بیانیه آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
لَوْ خَرَجُوا فِیکُمْ مَا زَادُوکُمْ إِلَّا خَبَالًا وَلَأَوْضَعُوا خِلَالَکُمْ یَبْغُونَکُمُ الْفِتْنَةَ وَفِیکُمْ سَمَّاعُونَ لَهُمْ وَاللَّهُ عَلِیمٌ بِالظَّالِمِینَ (توبه ۴۷)
اگر آن‌ها همراه شما (بسوی میدان جهاد) خارج می‌شدند، جز اضطراب و تردید، چیزی بر شما نمی‌افزودند؛ و بسرعت در بین شما به فتنه‌انگیزی (و ایجاد تفرقه و نفاق) می‌پرداختند؛ و در میان شما، افرادی (سست و ضعیف) هستند که به سخنان آن‌ها کاملاً گوش فرامی‌دهند؛ و خداوند، ظالمان را می‌شناسد.

۱. مطالعه و تفکر در تاریخ و سرگذشت پیشینیان باعث عبرت و درس گرفتن از راه و رسم آنان برای ترسیم برنامه‌های آینده خواهد بود، از این رو امام على (ع) در نامه تاریخی شان به امام حسن (ع) مى فرمایند: «فرزندم! من هر چند عمر پیشینیان را یک جا نداشته‏ام، ولى در اعمال آن‌ها نظر افکندم، در اخبارشان اندیشه نمودم، و در آثارشان به سیر و سیاحت پرداختم، آن چنان که گویى همچون یکى از آن‌ها شدم، بلکه گویى من به خاطر آنچه از تجربیات تاریخ آنان دریافته‏ام با اولین و آخرین آن‌ها عمر کرده‏ ام.»
۲. در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی واقعیت‌هایی وجود دارد که یادآوری و تبیین آن‌ها برای نسل‌های آینده ضروری است تا بدانند گذشتگان خود چگونه عملکردی داشتند که از آن برای مسیر آینده پند بگیرند.
۳. لذا امروزه در این برهه تاریخی انقلاب اسلامی بررسی نفوذ در عرصه سیاسی، معرفتی، اجتماعی و فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. چراکه بررسی تاریخ معاصر و پرداختن به رفتار‌ها و خطا‌ها مانع از اشتباهاتی بزرگتر و درس آموزی و تجربه اندوزی می‌گردد و چراغ راهی خواهد بود جهت انتخاب صحیح کارگزاران، در آینده پیش رو.
۴. از این رو سریال" گاندو" با ظرافت هنری و جذابیت تصویری به زیبایی به بازخوانی تاریخ و عبرت آموزی از آن پرداخته تا مردم شریف و بصیر ایران؛ این بار با نوعی متفاوت از آثار صدا و سیما آشنا بشوند که بی پرده روایتی جذاب و واقعی را به تصویر می‌کشد، روایتی که با پروژه نفوذ و جاسوسی سرویس‌های آمریکایی که با همدستی مزدوران پلید داخلی اعم از برخی مسئولین و آقازاده‌ها و عناصر خود فروخته و ... مردم ایران را در تنگنای شدید اقتصادی قرار می‌دهد و راه پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی و کشور را با مانع مواجه می‌نماید و البته مهمتر از آن دیدند که نیرو‌های نخبه و جان بر کف اطلاعاتی و امنیتی کشور و خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نهایت تیزهوشی چگونه در مقابل نفوذ عناصر دشمن ایستاده‌اند و از هموطنان خود جانانه دفاع می‌کنند، ماجرایی که بابت تمام شدنش، دولت اوباما اعلام کرد ۱/۷ میلیارد دلار پول نقد به ایران پرداخت کرده است!
۵. در این بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت و پخش این فیلم بار دیگر نشان داد نقش منحصر به فرد راهبردی و تعیین کننده در روشنگری و بصیرت افزایی جامعه دارد و مردم به رغم هجمه سنگین رسانه‌های معاند همواره به رسانه ملی اعتماد داشته و دارند، مردم در عین اعتماد همواره از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطالبه بهترین برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را دارند که با صداقت و شفافیت آنچه را که باید، بدانند و همواره صدایشان را از حنجره رسانه ملی بشنوند.
از این رو ما دانشجویان تشکل‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌های خراسان رضوی بدینوسیله مراتب سپاسگزاری و حمایت قاطع خود را از بازیگران، عوامل و گروه تولید و تهیه سریال موفق «گاندو» و ریاست محترم سازمان صدا و سیما و مدیر محترم شبکه سه سیما اعلام داشته و امید آن داریم که جامعه رسانه‌ای کشور با صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی از راه تبلیغات صحیح گام‌های محکمی در بالندگی اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بردارند و ضمن ادامه این روند افتخارآمیز و تولید آثار بسیار بیشتری شبیه به این، به پشتوانه این ملت در برابر فشار‌های عناصر سیاسی و حزبی که بعضا عقبه همان مزدوران آمریکایی هستند، بایستند.
وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ (قصص ۵ (و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

۱. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
۲. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۳. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
۴. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
۵. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه خیام مشهد
۶. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد
۷. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید منتظری مشهد
۸. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی مشهد
۹. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید هاشمی نژاد مشهد
۱۰. کانون فرهنگی و اجتماعی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی مشهد
۱۱. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد
۱۲. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی خاوران مشهد
۱۳. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی حکمت رضوی مشهد
۱۴. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی آرمان رضوی مشهد
۱۵. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی فردوس مشهد
۱۶. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مشهد
۱۷. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری
۱۸. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزواری
۱۹. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار
۲۰. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور سبزوار
۲۱. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه نیشابور
۲۲. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی آزاد اسلامی نیشابور
۲۳. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
۲۴. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان
۲۵. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان
۲۶. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی گناباد
۲۷. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد
۲۸. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
۲۹. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
۳۰. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه تربت حیدریه
۳۱. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی تربت حیدریه
۳۲. کانون فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی آزاد اسلامی تربت جام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال گاندو بیانیه پروژه نفوذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

بنا به منطق قرآن، حقوق بین‌الملل و راهبرد عقلانی و عملگرانه ایجاد بازدارندگی، دلاورمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مجموعه نیروهای مسلح کشور، پاسخ کوبنده و تحقیرکننده‌ای به هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی وارد نمودند تا وعده صادق رهبر حکیم انقلاب اسلامی تحقق یابد و دشمنان دریابند که حقیرتر از آنند که بتوانند بدون هزینه به منافع ملی ایران اسلامی ضربه‌ای وارد کنند. خداوند در قرآن می‌فرماید: «أُذِنَ لِلَّذِینَ یقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»؛ به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یاری آنها تواناست (سوره مبارکه حج آیه 39)، و در جایی دیگر میفرماید: «وَقاتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یقاتِلُونَکُمْ وَلا تَعْتَدُوا إِنَّ اللَّهَ لا یحِبُّ الْمُعْتَدِینَ»؛ و در راه خدا، با کسانی که با شما می جنگند، نبرد کنید (سوره مبارکه بقره آیه 190). این منطق قرآنی به ما می‌آموزد که در مقابل تجاوز دشمن، با اقتدار به مقابله بپردازیم.

از سوی دیگر براساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد، حق رسمی یک کشور در پاسخگویی به تجاوزات کشور متخاصم به رسمیت شناخته شده است. ایران مقتدر نیز با اعمال این حق ذاتی خود، در پاسخ به جنایات چند ماهه این رژیم سفاک علیه مستشاران نظامی و در مورد اخیر، حمله به کنسولگری کشور و به شهادت رساندن فرماندهای عالی رتبه نظامی ایران در سوریه، در یک تهاجم گسترده با حجم بالایی از پرتابه‌های موشکی و پهپادی به پایگاه‌های نظامی این رژیم، حمله‌ای بی سابقه نمود.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا ضمن تشکر از دلاورمردان مجموعه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت تنبیه سخت رژیم صهیونیستی، حمایت همه جانبه از این اقدام را وظیفه همگانی مردم و جامعه دانشگاهی می‌داند و همه مردم را به وحدت ذیل پرچم مقدس جمهوری اسلامی در برابر دشمن خارجی دعوت می‌نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا

خبرنگار: محمدحسین میرزائی

انتهای خبر/

کد خبر: 1225455 برچسب‌ها ایران رژیم صهیونیستی انقلاب اسلامی ایسکانیوز سوریه دانشگاه آزاد همدان

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مسئول بسیج دانشگاه تهران : حمله سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی ، معجزه انقلاب است
  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد