Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:42:48 GMT

اهدایی ۵۱ جهیزیه با همکاری مساجد کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۴۴۰

اهدایی ۵۱ جهیزیه با همکاری مساجد کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی استان امروز ۵۱ جهیزیه شامل ۱۲ قلم کالای اساسی برای زوج‌های نیازمند استان تهیه شد.

وی افزود: این جهیزیه‌ها به بیست شهرستان استان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه این زوج‌ها با کمک روحانیون که درمساجد فعالیت می‌کنند شناسایی شده است اظهار کرد: اکثریت این زوج‌ها در مناطق محروم زندگی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه روز گذشته در شهرستان ریگان نیز جشن ازدواج ۱۴ زوج جوان برگزار شد گفت: در این مراسم نیز به زوج‌های جوان جهیزیه اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز امسال که چند استان کشور گرفتار سیل شد ۲۳ موکب برای کمک‌رسانی با ما همکاری کردند افزود: در نهایت ۹ موکب در شهر حمیدیه اهواز راه‌اندازی شد و در آنجا به مردم سیل‌زده خدمت کردند.

انتهای پیام/ی

اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج و طلاق خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • مصدومیت شدید یک جوان بر اثر صاعقه در کرمان
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد