Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت کشتی انگلیسی که در آب‌های ایران متوقف شده است را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت کشتی انگلیسی متوقف شده، اظهار کرد: کشتی انگلیسی از تنگه هرمز و در کریدوری که برای خروج بوده، ورود کرده است و این مساله خلاف قانون بوده و علاوه بر این آلایندگی‌هایی داشته است و سیستم‌های راداری و مخابراتی‌اش خاموش بودند که این مساله موجب حوادث و سوانحی می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی نیز به دلیل این‌که باید بر آب‌های تحت مسئولیت کشور نظارت کند با حکم مرجع قضایی و نیروهای مسلح درخواست توقف کشتی را می‌کند وطبق مقررات دریانوردی بررسی فنی در دستور کار قرار دارد و بعد از مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته اطلاعات فنی نیز منتشر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در مورد توقف کشتی ایرانی در آب‌های مدیترانه نیز خاطر نشان کرد: بحث مربوط به کشتی که در مدیترانه خلاف قانون توقیف شده است یک دزدی دریایی بوده و باید با این دزدی دریایی برخورد کرد و باید بدانید که این یک رسوایی برای استکبار جهانی است که هیچ کجا به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و چنین حرکت‌هایی موجب گسترش ناامنی در جهان می‌شود که با مخالفت بسیاری ازکشورها همراه است.

اسلامی در مورد آخرین وضعیت قیمت مسکن نیز اعلام کرد: قیمت مسکن و روند شتابان آن با افت مواجه شده است و در سطح کشور شاهد وادادگی قیمت مسکن هستیم.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید جودی معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۴۸۸ هزار واحد مسکونی روستایی وارد فاز عملیاتی و اجرایی شد که از این میزان، معادل ۲۴۰ هزار واحد به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی ادامه داد: همچنین از واحدهایی که از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شده ۲۴۸ هزار واحد نیز در دست اجراست و در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: در سال گذشته (۱۴۰۲) بنیاد مسکن در بخش روستایی نهضت ملی مسکن ۲۵۰ هزار واحد را به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی کرد که بانک‌ها تاکنون با ۱۰۵ هزار واحد قرارداد منعقد کرده‌اند.

جودی در خصوص تخصیص زمین و شناسایی آن در روستاها توضیح داد: تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار قطعه زمین در روستاها شناسایی و تملک شده و کارهای اداری آن در حال انجام است که نزدیک به ۲۵۰ هزار قطعه در سامانه « saman.mrud.ir» بارگذاری شده و حدود ۸۰ هزار واحد زمین روستایی نیز به متقاضیان واگذار شده است.

کد خبر 6081727 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سفیر ایران: اگر خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد
  • آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در روستاها مشخص شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • کمای سیاستی بازار مسکن
  • رکوردشکنی قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی