Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در دیدار با حجت‌الاسلام امیر دهقان حسن‌زاده، طلبه آمر به معروف که سه روز پیش توسط تعدای از اراذل و اوباش در شهرستان ملارد استان تهران مجروح شده بود، افزود: خداوند متعال رسالت تبلیغ را در دوران غیبت برعهده انسان‌های مؤمن و صالح قرار داده است و هرگونه سختی و مشقت در این راه از اجر و پاداش بسیار زیادی نزد خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز دنیا به عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به خوبی پی برده است و ابرقدرت‌های عالم جرأت تعرض به یک وجب از خاک کشور اسلامی ما را ندارند به همین منظور سعی می‌کنند با ترویج بی بند و باری اخلاقی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باورها و عقاید جوانان را آماج حملات خود قرار دهند و بعضی از جوانان هم خواسته یا ناخواسته مرتکب چنین هنجارشکنی‌های در جامعه می‌شوند.

ولایی‌برحق ضمن تأکید بر پیگیری این اقدامات هنجارشکن توسط نیروی انتظامی استان و دستگاه‌های امنیتی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین فریضه‌های الهی است که هم قرآن‌کریم و نبی‌اکرم(ص) و تمام انبیای الهی(ع) بر انجام آن تأکیدات فراوانی کرده‌اند.

این مسئول فرهنگی در البرز، گفت: تمامی دستگاه‌ها و متولیان امر فرهنگ در کشور لازم است که این فریضه الهی را در صدر برنامه فرهنگی خود قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم و اصولی برای پیاده‌کردن این فریضه را فراهم کنند.

یادآوری می‌شود که حجت‌الاسلام حسن‌زاده از طلاب حوزه عملیه امام رضا(ع) نیمه شب پنجشنبه، ۲۷ تیرماه که با رفتارهای نامتعارف چند پسر و دختر که حالت عادی نداشتند، مواجه شد و تلاش کرد تا با تذکر لسانی آن‌ها را متوجه اشتباهشان کند که مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی تبلیغات اسلامی امر به معروف نهی از منکر هنجارشکنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟