Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست تیم ملی مردان ایران درباره برنامه تمرینی و اردوهای تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی والیبال بعد از استراحت کوتاه آقای کولاکوویچ به بازیکنان، از سه‌شنبه بعدازظهر آغاز خواهد شد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر گفت: نفراتی که در تیم حضور داشتند به اردو خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت کوتاهی برای تمرین و ریکاوری در اختیار داریم و باید سریع برای انتخابی المپیک آماده شویم.
او در ادامه با اعلام خبر حضور تیم ملی در کشور بلغارستان، بیان کرد: ما یازده مردادماه عازم بلغارستان خواهیم شد. بلغارستان برای بازی دوستانه ما را دعوت کرده و بعد از انجام دو بازی دوستانه با این تیم، روز پانزده مرداد ماه عازم روسیه خواهیم شد تا برابر میزبان، مکزیک و کوبا در مسابقات انتخابی المپیک به میدان برویم. یک تیم از این مسابقات سهمیه المپیک را خواهد گرفت.
خوش‌خبر در تشریح آخرین وضعیت بازیکنان تیم ملی، اضافه کرد: بازیکنان همگی شرایط خوبی دارند و فقط وضعیت مجرد مشخص نیست و باید گزارش‌ها را بررسی کنیم تا ببینیم وضعیت او بهبود پیدا کرده است یا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه های تیم ملی والیبال انتخابی المپیک خوش خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک از امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.
تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک  ورزشکار در بخش مردان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه روئینگ انتخابی المپیک حضور دارد.
مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در فینال، در رقابت با حریفانی از تایلند، ویتنام، ژاپن، ازبکستان و اندونزی با زمان 7 دقیقه و 4 ثانیه و 78 صدم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و با کسب مدال نقره برای نخستین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره کسب کردند.
در این رقابت نمایندگان ژاپن و ازبکستان اول و سوم شدند.


با برگزاری این رقابت کار نمایدگان روئینگ ایران در مسابقات با کسب دو سهمیه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • نبی رضایی در کانوی 1000 متر المپیکی شد
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • نبی رضایی در کانوی ۱۰۰۰ متر المپیکی شد