Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات اسلالوم قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان جهان ۲۵ تا ۳۰ تیرماه به میزبانی کراکو لهستان برگزار شد. کتایون اشرف داور بین المللی کشورمان در این رقابت‌ها قضاوت کرد.اما نیروانا اسدبیگی ملی پوش اسلالوم کشورمان که از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی توسعه اسلالوم پیش از این رقابت‌ها دعوت شده بود در بخش جوانان مسابقات شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قایقران کشورمان در دور اول مقدماتی در رده سی هفتم قرار گرفت و در دور دوم مقدماتی هفدهم شد و از راه یابی به نیمه نهایی بازماند. اسدبیگی در پایان رقابت کانوی جوانان در رده سی و هفت جهان ایستاد.در این بخش قایقرانان جوان جمهوری چک مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و ورزشکاری از ایتالیا جایگاه سوم را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

سید مناف هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ به تمامی فدراسیون‌هایی که تاکنون موفق به کسب سهمیه پاریس شده و یا هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی هستند خسته نباشید گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیونها، مربیان و ورزشکاران گفت:بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیر بازی، وزنه برداری و دوچرخه سواری داشتیم اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب ۵ سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد که جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم و قطعا قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند روز‌های خوشی بخصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد:کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند خواهد بود و طبق پیش بینی‌هایی که وجود دارد در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند