Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محسن رضایی شامگاه شنبه در گفت و گوی ویژه خبری خوزستان بیان کرد: جمهوری اسلامی به دنبال جنگ نیست اما در مقابل تهدیدات هم کوتاه نمی‌آید؛ اگر هر کشوری کشتی ما را مورد هدف قرار دهد ما نیز کشتی آنها را هدف قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت تنگه هرمز برعهده ایران است ادامه داد: یک کشتی انگلیسی از کانال محل خروجی کشتی‌ها وارد تنگه هرمز شده بود و در برابر نیروهای دریانوردی ایران برای تغییر مسیر مقاومت کرد که با حکم دادگاه توقیف شد و کشتی دیگری از انگلیس مجدد از همین کانال به تنگه هرمز وارد شد اما با تذکر مأموران دریانوردی تغییر مسیر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: مسئولان و مردم باید با اتحاد و وحدت در مسیر توسعه کشور به ویژه در محورهای اقتصادی و تولیدی گام بردارند؛ مسئولان دولت و مجلس باید چشم امید خود را از خارج کشور قطع کنند و نگاهشان به ملت ایران باشد.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دفتر خود در قدس اشغالی با «دیوید کامرون» و «آنالنا بربوک» وزرای خارجه انگلیس و آلمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نتانیاهو در این ملاقات از حمایت‌های برلین و لندن از رژیم صهیونیستی در برابر حمله بی‌سابقه موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر خارجه آلمان که برای دیدار با نتانیاهو به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، اظهار کرد در این دیدار به نخست‌وزیر اسرائیل تصریح کرده است که غرب آسیا نباید به وضعیتی وارد شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد.

بربوک پیش از خروج از سرزمین‌های اشغالی برای شرکت در نشست گروه هفت (جی۷) با هدف تحریم ایران، گفت: «اکنون همه باید محتاطانه و مسئولانه رفتار کنند.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه از حمله به مواضع رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر داد. این حمله در پاسخ به حمله پیش‌دستانه این رژیم به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه انجام شد؛ حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را به دنبال داشت.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، این هفتمین سفر وزیر خارجه آلمان به اراضی اشغالی بود؛ سفری که گفته می‌شود با هدف کاهش تنش‌های منطقه صورت گرفته است.

بربوک با تاکید بر لزوم پیشگیری از تشدید تنش‌ها گفت: «این به نفع هیچ‌کس نیست. نه امنیت اسرائیل و اسرایی که در دست حماس دارد، نه مردم رنج‌دیده در غزه.»

۳۱۰۳۱۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896434

دیگر خبرها

  • یک زن از خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هندوستان تحویل شد
  • تحویل خدمه هندی کشتی توقیفی در تنگه هرمز به کنسولگری هند
  • حضور فعال بیش از ٧٠ تیم گشت پلیس راه در محورهای بارانی کرمان
  • حضور فعال بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه در محور‌های بارانی کرمان 
  • برلین: خاورمیانه نباید وارد وضعیتی شود که خروجی آن غیرقابل‌پیش‌بینی باشد
  • رضایی: نقش دولت باید از متصدی به سیاست‌گذار تغییر کند
  • نظم جدید در غرب آسیا با نقش‌آفرینی ایران
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • رضایی: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد