Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، منصور غلامی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی وزارت علوم در جمع خبرنگاران به برنامه دانشگاه‌ها در حوزه تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی همزمان با آغاز فصل تابستان اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها اقدامات و برنامه‌هایی در همه بخش‌ها اعم از سراهای دانشجویی در تابستان امسال در دست اجرا دارند که البته انجام این برنامه‌ها قاعدتاً به هزینه و سرمایه‌گذاری عظیمی نیازمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اغلب دانشگاه‌های بزرگ کشور که سابقه و پیشینه ساخت طولانی‌تری دارند، لازم است یک سری برنامه‌ها در حوزه تعمیر و تجهیز فضاهای فیزیکی خود انجام دهند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: چند سالی است که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کمک‌های زیادی برای تعمیر و ارتقای سراهای دانشجویی انجام داده و در طی این سال‌ها گزارش خوبی از سوی این صندوق ارائه شده است؛ اما بودجه صندوق رفاه دانشجویان برای تعمیر و تجهیز ساختمان خوابگاه‌های دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه‌های بزرگ کفایت نمی‌کند به همین جهت از ردیف بودجه تعمیر و تجهیز دانشگاه‌ها برای این کار استفاده می‌شود.

غلامی ادامه داد: سال گذشته در تخصیص بودجه و اعتبار تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها تأخیر صورت گرفت و بعضاً نیز این تخصیص‌ها تا پایان سال گذشته با مشکلاتی مواجه شد و نگرانی ما این است که در تابستان نتوانیم منابع مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها را تأمین کنیم و همان حداقل برنامه‌هایی که در دست اقدام داریم را نتوانیم به موقع انجام دهیم.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که بودجه فعلی تعمیر و تجهیز خوابگاه‌ها و ساختمان‌های دانشگاه‌ها در سال جاری به موقع تخصیص پیدا کند اما یقیناً دانشگاه‌ها نیز برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند و به راه‌هایی که مختصر و در حد توان خود باشد ورود کرده و در آن حوزه هزینه‌هایی را صرف خواهند کرد.

کد خبر 4672057 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: منصور غلامی خوابگاه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • اختصاص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اختصتص یارانه گسترده فرهنگی برای نمایشگاه کتاب/ اعزام حاجیان از اواخر اردیبهشت انجام می‌شود