Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی امیدوار است در پایان فصل جدید به همراه تراکتور جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته مسعود شجاعی با امضای قرارداد با تیم تراکتور، یکی از جذاب ترین انتقال های فصل را رقم زد و به فوتبال ایران بازگشت. در طول فصل او یکی از بهترین بازیکنان تیم سرخپوش تبریز بود و نشان داد که همچنان از آمادگی فنی و بدنی قابل توجهی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تا آخرین هفته های لیگ، کاپیتان مسعود به عنوان یکی از کاندیدای بالا بردن جام قهرمانی محسوب می شد اما اتفاقات عجیب در 5 هفته پایانی و باخت به تیم هایی چون پیکان، سپیدرود و توقف مقابل پارس جنوبی و فولاد سبب شد تا تی تی ها نتوانند حتی به سهمیه آسیایی نیز برسند.

 

اما با این وجود مسعود شجاعی برخلاف تمام شایعات در اردوی پیش فصل تیم تراکتور حضور یافت تا مشخص شود در فصل جدید نیز پیراهن شماره 7 تراکتور را خواهد پوشید و بازوبند کاپیتانی را هم بر بازوخواهد داشت.

 

شجاعی انگیزه های بسیاری را دارد تا این فصل با ارائه نمایش های خوب، تیم دنیزلی را به سوی قهرمانی هدایت کند. این بازیکن 35 ساله در اردوی پیش فصل نیز تلاش زیادی را انجام داده و احتمالا یکی از بازیکنان اصلی تیم تراکتور در لیگ نوزدهم خواهد بود.

 

 

مسعود شجاعی تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود شجاعی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مسعود یوسف بازیکن تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های 2024 آسیا گفت: خدا را شکر که توانستیم یک بازی دیگر را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و با امتیازات کامل وارد دور حذفی بشویم. 

او سپس با اشاره به بسته ماندن دروازه تیم ملی در مصاف با کویت ادامه داد: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم و مهم این بود که بتوانیم کلین‌شیت کنیم که با تلاش کادر فنی و همت بچه‌ها این کلین‌شیت را انجام دادیم.

مسعود یوسف درباره بازی بعدی مقابل قرقیزستان هم اینطور صحبت کرد: امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. در مرحله حذفی با تیم خوب قرقیزستان بازی داریم. بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، امیدوارم بتوانیم مسابقات را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در آخر قهرمانی را به دست بیاوریم.

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • انتقاد تند پسر اسطوره استقلال از کمیته انضباطی | مخالفت‌ها با قهرمانی استقلال کم کم علنی می‌شود
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • جریمه مسعود شجاعی کاهش پیدا کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!