Web Analytics Made Easy - Statcounter

گریزمان حالا تایید می‌کند سران اتلتی اجازه ندادند به نحوی که دوست داشت، خداحافظی کند. او می‌گوید ضبط آن ویدیو بدترین بخش ماجرا بوده است!

طرفداری - آنتوان گریزمان، مهاجم جدید بارسلونا به تازگی مصاحبه‌ای با نشریه مارکا داشته است. در ادامه حرف‌های این ستاره فرانسوی را ملاحظه می‌کنید.

اوضاع در این چند روز چطور پیش رفت؟

خیلی خوب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با میزان زیادی استرس! فشاری فراوان برای بردن همه چیز. می‌خواستم هر چه زودتر تعطیلاتم را تمام کنم و چالش جدیدم را شروع کنم. واقعیت این است که رختکن تیم استقبال بسیار خوبی از من به عمل آورد. بازیکنان، مربیان، تدارکات و پزشکان. در حال حاضر لذت می‌برم و امیدوارم خیلی زود این استرس را هم کنار بگذارم و بتوانم حرف بزنم تا گریزمان همیشگی باشم.

برای ما از بیرون مشخص است که تو چند هفته پرفشار را سپری کردی. با این حال باز هم دوست داریم بدانیم روزهایت چطور گذشت و وقتی به تو گفتند کار تمام شده و بازیکن بارسلونا هستی، چه واکنشی داشتی؟

اولین کاری که کردم، به پدرم زنگ زدم و اشک شوق ریختم چون دیگر کار تمام شده بود و به بارسلونا پیوسته بودم. لحظه‌ای که به من خبر دادند، در کنار خانواده، دوستان و بچه‌هایم بودم و لحظه فوق العاده‌ای بود.

حالا بازیکن بارسلونا هستی. البته ما در روزنامه‌ها خوانده بودیم که رختکن بارسا قرار نیست استقبال چندان جالبی از تو داشته باشد و زیاد با آمدن تو موافق نبوده است. واقعیت داشت؟

نه. نه. واقعیت این است که استقبال بسیار خوبی از من شد. از حالا می‌دانم در صورت بروز هر گونه مشکلی، آنها برای کمک به من آماده خواهند بود. چند روز پیش با جوردی آلبا برای صرف شام به یک رستوران رفتیم. این چیزها به سازگاری هر چه زودترم با بارسا کمک زیادی می‌کند و باعث می‌شود اعتماد به نفسم بیشتر شود.

بارسا تیمی بسته که انگار پلی استیشن بازی می‌کند و یک رمز تقلب دارد! مسی، سوارز، دمبله، دی یونگ، گریزمان ...

تیم خوبی با بازیکنان فوق العاده داریم. پس از آن دیگر وظیفه مربی است که انتخاب کند و تصمیم بگیرد کدام یک به میدان بروند. تلاش خواهیم کرد در هر لحظه از فوتبال خودمان لذت ببریم و این لذت را به هواداران هم منتقل کنیم.

تو در بارسا با مسی بازی خواهی کرد. بازیکنی که عادت دارد آزادانه در زمین بازی کند و دیگر بازیکنان خودشان را با حرکات او وفق بدهند. این چالش را چطور می‌بینی؟ مطمئنا برای تو دشوار خواهد بود.

بله. چالش زیبایی خواهد بود. می‌خواهم ببینم مسی در تمرینات روزمره چطور کار می‌کند؛ اساسا چطور تمرین می‌کند. باید او را ببینم تا بتوانم خودم را با حرکاتش هماهنگ کنم و درون و بیرون از زمین با هم سازگار شویم. واقعا مشتاق آمدن مسی هستم. برای همه چیز آماده خواهم بود. برای هماهنگی با مسی، باشگاه و بازیکنان.

به نظر نمی‌رسد هیچ نگرانی بابت بازی کنار مسی و شاید ناهماهنگی احتمالی نداری. خیلی آرام به نظر می‌رسی...

خب من اساسا فردی هستم که خیلی زود با بقیه هماهنگ می‌شوم و دوستی با من کار سختی نیست. دوست دارم در کنار مردم باشم و از بودن با آنها لذت ببرم. قطعا من و مسی خیلی خوب یکدیگر را درک خواهیم کرد.

از پلی استیشنی بودن ترکیب بارسلونا می‌گفتیم که البته شاید نیمار هم به آن اضافه شود. بازگشت نیمار به بارسلونا و اضافه شدنش به این ترکیب، جنون آمیز خواهد بود!

بله. آمدن نیمار یعنی کار مربی برای انتخاب کردن سخت‌تر می‌شود و رقابت در گروه بیشتر. واضح است که نیمار بازیکن بزرگی است. شناخت کمی از او دارم و باید ببینیم چه می‌شود.

کمی به عقب برگردیم. این طور به نظر می‌رسد که تو نمی‌توانستی دلیل جدایی‌ات از اتلتی را آن طور که می‌خواستی، اعلام کنی. اگر الان با آنخل مارین و سرزو جلسه داشتی، چه می‌گفتی؟

بله ولی فراموش نکنید که ما در منزل برتا و سیمئونه درباره این مسئله صحبت کردیم. مهم ترین چیز برای من این است که سعی کردم به بهترین نحو ممکن جدا شوم. به نحوی که باشگاه خواست و به من اعلام کرد. خودم دوست داشتم مثل گودین و خوانفران جدا شوم ولی باشگاه گفت با ضبط یک ویدیو این کار صورت بگیرد. البته با بازیکنان، کادر فنی، تدارکات و بقیه خداحافظی کردم که مهم ترین چیز بود.

نگران روزی هستی که باید به واندا برگردی؟

نه. می‌دانم هو خواهم شد و این بخشی از فوتبال است. هواداران اتلتی خیلی مرا دوست داشتند و وقتی بازیکنی از یک تیم می‌رود، هوادار ناراحت می‌شود. درست مثل زمانی است که از سوسیداد جدا شدم. اولین بازگشتم به آنوئتا آسان نبود. با این حال برای همیشه اتلتی و سوسیداد را در قلبم خواهم داشت چون چیزهای زیادی به من بخشیدند.

اگر می‌توانستی به عقب برگردی، چیزی را عوض می‌کردی؟

نه. چون چیزی که می‌خواستم این بود که بازیکنان و چولو را ببینم و خداحافظی کنم که کردم. بدترین بخش ماجرا آن ویدیو بود که البته در این رابطه کار دیگری از دست من برنمی‌آمد.

سیمئونه از تو تشکر کرد و گفت فراموش کردن کارهایت برای اتلتی دشوار خواهد بود...

بله همین طور است. آنها خریدهای فوق العاده‌ای داشته‌اند و با حضور چولو از حالا مطمئن هستید که تا لحظه آخر خواهند جنگید چون او این گونه است. اتلتیکو مادرید هم این گونه است. من چیزهای زیادی را مدیون سیمئونه هستم.

فکر می‌کنی فوتبال هم یک لیگ قهرمانان به سیمئونه بدهکار است؟

بله موافقم. آنها هر کاری که ممکن بوده را برای قهرمانی در اروپا انجام داده و می‌دهند. سطحی که چولو با خودش به اتلتی آورده معرکه است. چیزی که پیشتر فکرش را هم نمی‌توانستید بکنید. از همه مهم تر اینکه او این سطح را حفظ کرده که خودش دشوارترین کار است. اتلتی هر روز به هدفش نزدیک‌تر می‌شود.

والورده. خیلی‌ها شاید ندانند ولی او وقتی تو یک پسربچه در سوسیداد بودی، خواهان خریدت برای بیلبائو شده بود. درست است؟

بله. همیشه این طور به نظر می‌رسید که او مرا می‌خواهد. صحبت‌های زیادی مطرح شد و بالاخره با انگیزه زیاد در کنار او هستم. والورده می‌تواند برای هر کاری روی من حساب کند.

بیشترین بازی‌هایت را مقابل رئال مادرید انجام داده‌ای و 8 گل هم زدی. زیاد بد نیست. طبعا در بارسلونا این چیزها ارزش زیادی دارد...

هشت گل زدم؟ نمی‌دانستم!

بله. البته در نیوکمپ گلی نزدی...

بله این درست است چون کار در نیوکمپ همیشه برای من دشوار بوده است. اجازه بدهید ببینیم با پیراهن بارسلونا اوضاع در این زمینه چطور پیش می‌رود! یک خوشحالی بعد از گل مخصوص هم برای اولین گلم در نیوکمپ مهیا کرده‌ام. وقتی گل زدم از آن رونمایی خواهم کرد. به شما هم آن را لو نخواهم داد. ببخشید! می‌توانم بگویم تکراری نخواهد بود. به یک سطح جدید در این زمینه رسیده‌ایم (خنده)

فرانسوی‌های زیادی در بارسا هستند. طبعا رختکن تیم برای تو حکم خانه را دارد...

بله. الان در تمرینات هر کاری بخواهیم انجام بدهیم، پنج نفری با هم انجام می‌دهیم. حتی برای غذا خوردن هم با هم هستیم. رابطه بسیار خوبی با هم داریم. وقتی می‌خواهیم تمرین را شروع کنیم، منتظر می‌مانیم تا فرانسوی‌های بعدی هم بیایند تا با هم شروع کنیم. فعلا برنامه این است که عثمان بتواند بهتر اسپانیایی صحبت کند!

به لحاظ بدنی آماده‌ای؟

بله مشکلی نیست. چند بازی تدارکاتی خواهیم داشت تا ریتم بازی‌ام را دوباره پیدا کنم ولی آماده‌ام و مشکلی وجود ندارد.

بیشتر از همه با کدام بازیکن وقت می‌گذرانی؟ در تور ژاپن با چه کسی هم اتاق خواهی بود؟

هنوز نمی‌دانم اتاق تک نفری خواهیم داشت یا نه ولی مطمئنا زمان زیادی را با عثمان برای بازی‌های ویدیویی خواهم گذاشت. البته بیشتر دوست دارم تنها در اتاقم بازی کنم.

سوال آخر. اهداف امسال؟

اگر از هواداران بپرسید، می‌گویند سه گانه. از مدیران و بازیکنان هم بپرسید جواب همین است. پاسخ من هم همین طور. ما تیم و ابزار لازم برای قهرمانی در همه جام‌ها را داریم. برای سه گانه تلاش خواهیم کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید امشب _سه‌شنبه بیست وهشتم فروردین_ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز دورتموند و اتلتیکو مادرید

لیگ قهرمانان اروپا (دورتموند - اتلتیکو مادرید) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745071

دیگر خبرها

  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و اتلتیکو مادرید از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • نظر لوکا مودریچ در مورد دنیله اورساتو: بدترین داوری است که به عمرم دیدم!
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا