Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:18:24 GMT

بغداد بونجاح؛ از عامل حذف تا مهره قهرمانی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۰۸۶۹

بغداد بونجاح؛ از عامل حذف تا مهره قهرمانی

مهاجم تیم ملی الجزایر شب های متفاوتی را در حین برگزاری رقابت های جام ملتهای آفریقا تجربه کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال الجزایر جمعه شب موفق شد در دیدار فینال جام ملتهای آفریقا مقابل سنگال به برتری برسد و پس از 29 سال دوباره قهرمانی قاره سیاه را به دست آورد. تک گل پیروزی بخش الجزایر را بغداد بونجاح به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهاجم تیم السد قطر که فصلی فوق العاده را پشت سر گذاشته بود، در جام ملتهای آفریقا کار خود را با گلزنی در دیدار اول شروع کرد. اما شرایط برای او به همین خوبی پیش نرفت. در دیدار مقابل ساحل عاج در مرحله یک چهارم نهایی سخت ترین شرایط برای الجزایر رقم خورد و اتفاقا شب پر استرسی برای بونجاح هم بود.


این مهاجم 27 ساله در حالی که تیمش با یک گل از حریف جلو بود، پشت ضربه پنالتی به دست آمده ایستاد اما نتوانست آن را تبدیل به گل کند. در ادامه بازی ساحل عاج گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به پنالتی کشید. بونجاح که در نیمه دوم تعویض شده بود، روی نیمکت اشک می ریخت و تیمش را در آستانه اتفاقی تلخ می دید که خودش یکی از عوامل آن بود.

 

اما سرانجام الجزایر در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و این کابوس برای بونجاح به پایان رسید. پس از برد مقابل نیجریه، نوبت به بازی فینال رسید و بغداد با گل ابتدای بازی زمینه ساز قهرمانی تیمش شد. گل بازی فینال، فصل 19-2018 را برای بغداد بونجاح شگفت انگیز تر از قبل کرد و او با قهرمانی در لیگ ستارگان قطر، شکستن رکورد آقای گلی در لیگ قطر و قهرمانی در جام ملتهای آفریقا به یکی از بازیکنان بسیار موفق سال اخیر فوتبال جهان تبدیل شد.

 

 

بغداد بونجاح آفریقای جنوبی الجزایر السد قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بغداد بونجاح آفریقای جنوبی الجزایر السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • موزه فسیل مراغه گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس