Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کیانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دستگاه کامیون باری به شماره ۹۶۴ ع ۸۲ ایران ۲۵ به رانندگی عزت اله کبودی ترابی ۴۹ ساله با یک دستگاه تریلر به شماره ۸۷۴ ع ۲۲ ایران ۱۴ به رانندگی چاسب نعیمی عبدالخانی در کیلومتر ۱۰ پایگاه امدادی هلال احمر به سمت خرم آباد داخل تونل هرندی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه، کمک راننده تریلر به نام مسعود صویح زاده جان باخت که توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک انتقال یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر بیان کرد: سرنشین کامیون باری به نام رهام کبودی ترابی ۱۳ ساله و راننده آن توسط نیروهای هلال احمر به صورت سرپایی پانسمان شدند.

کیانی اضافه کرد: بسیاری از رانندگان و مسافران داخل تونل های آزاد راه پل زال در ترافیک سنگین مانده و دچار تنگی نفس و خفگی شدند که نیروهای هلال احمر و ۱۱۵ به آنها امداد رسانی کردند.

کیانی ادامه داد: علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناس تصادفات رانندگی پلیس راه در دست بررسی است.

۷۲۷۲/‏۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد

رئیس روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: برخورد اتوبوس مسافربری اصفهان با کامیون بنز تک در نزدیکی شهرستان مهریز ۱۵ مصدوم و زخمی داشت.

سیدحسین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: اتوبوس مسافربری برخورد کرده با کامیون بنز متعلق به تعاونی عدل اصفهان بوده است که از مقصد ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت ۴:۰۸ بامداد امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور انار (مسجد ابوالفضل) به سمت مهریز و ۴۰ کیلومتری مهریز اتفاق افتاده است و متأسفانه اتوبوس حامل مسافر از پشت به کامیون بنز تک در جلو برخورد کرده است.

رئیس روابط عمومی اورژانس استان یزد بیان کرد: اتوبوس با یک دستگاه کامیون بنز تک برخورد کرد و منجر به جراحت به برخی از مسافران و رانندگان این دو خودروها شد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با گزارش این حادثه به اورژانس استان، بلافاصله سه کد آمبولانس اورژانس و یک کد امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: ۱۴ مصدوم این حادثه به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز منتقل شدند و یک مصدوم نیز در صحنه درمان سرپایی دریافت کرد.

به گزارش ایمنا، این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ است که در جاده‌های استان یزد اتفاق می‌افتد و حادثه قبل بامداد روز ۲۹ فروردین ماه در اثر واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در کمربندی مهریز _ یزد به دلیل بارندگی بود که ۱۳ مصدوم داشت.

کد خبر 745942

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون بنز در یزد
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند