Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@12:51:43 GMT

هم‌آوایی براندازان و دلواپسان در هتاکی به خاتمی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۰۱۵

هم‌آوایی براندازان و دلواپسان در هتاکی به خاتمی

عضو فراکسیون امید در صفحه توییتر خود نوشت: شرافت و آبروی خاتمی از بزرگترین سرمایه‌های کشور است و کماکان از روزنه‌های امید مردم خواهد بود.

به گزارش ایمنا، سیدفریدموسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود آورده است: «هم‌آوایی براندازان و دلواپسان در هتاکی به خاتمی بیش از هر چیز موید اعتبار شخصیت دلسوز اوست که مخالفانش را در هر دو سوی افراط چنین به وحشت می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرافت و آبروی خاتمی از بزرگترین سرمایه‌های کشور است و کماکان از روزنه‌های امید مردم خواهد بود.»

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امید توییتر سیدمحمد خاتمی نماینده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان

بعد از حمله انتقام جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی، چهره‌ها و رسانه‌های براندازی که در سال ۱۴۰۱ پروژه تجزیه‌طلبی زن زندگی آزادی را پی می‌گرفتند، به حمایت همه‌جانبه از اسرائیل پرداختند.

یکی از این چهره‌ها، مصی علینژاد است. او ضمن حمایت از رژیم صهیونیستی، شدیدا از حمله انتقام جویانه ایران ناراحت شد و از اتحادیه اروپا خواست تا سپاه پاسداران را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

 حمله به سرزمین‌های اشغالی، از مهم‌ترین مصادیق حفظ تمامیت ارضی ایران است و علینژاد با وجود آنکه به این اقدام قانونی حمله می‌کند، مدعی شده که ایران خانه من است.

البته حمایت‌های صریح این چهره برانداز از رژیم صهیونیستی، سابقه‌ای طولانی دارد. او حمله مردم فلسطین به اشغالگران صهیونیست در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ را محکوم کرد و در برابر نسل‌کشی بیش از ۳۰ هزار فلسطینی، تنها نظاره‌گر بود.

علینژاد در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران گفته بود: «به‌جای اشک ریختن برای سپاه، برای تروریست شناختن آن تلاش کنید.»

او همچنین چند روز پیش از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی، با یک خبرنگار اسرائیلی به نام امیلی شردر دیدار داشت. به نظر می‌رسد کارفرمای اصلی افرادی همچون مصی علینژاد، رژیم صهیونیستی است. البته این موضوع جدید نیست و در زمان پروژه زن زندگی آزادی، با انتشار سند دریافت حقوق از دولت آمریکا توسط علینژاد، مشخص شده بود که براندازی ایران، شغل این افراد است.

علی کریمی که از دیگر چهره‌های فعال در پروژه زن زندگی آزادی بود، پس از حمله ایران، به حمایت از اسرائیل و تلاش برای بی‌اثر جلوه دادن این حمله پرداخت.

رضا پهلوی نیز در واکنش گفت: «جمهوری اسلامی دشمن مشترک ایران و اسرائیل است»

البته حمایت‌های پهلوی از رژیم صهیونستی بسیار علنی و واضح است. به طوریکه او در گذشته به دیدار نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی شتافته بود.

نازنین بنیادی بعد از حمله ایران نوشت: «سپاه پاسداران هیچ توجهی به جان بی‌گناهان در داخل و خارج ندارد» و عملا صهیونیست‌هایی که هزاران زن و کودک فلسطینی را قتل‌عام کردند را، بی‌گناه دانست.

سیما ثابت، مجری معروف شبکه صهیونیستی اینترنشنال که به دلیل لکه‌دار شدن حیثیتش از این شبکه استعفا کرد، در واکنش به انتقام ایران نوشت: «این‌همه سال توسعه موشکی و آتش‌پرانی‌های منطقه‌ای نتیجه‌اش همین بود؟»

حامد اسماعیلیون بعد از حمله تروریست‌های اسرائیلی به کنسولگری ایران نوشت: «کسی در مرگ شما غمگین نمی‌شود. چنان ستم و اندوهی بر مردم ما آوار کرده و چنان خشمی به جان مردم ما نشانده‌اید که کسی از مرگ‌تان اندوهگین نمی‌شود.»

عبدالله مهتدی، عضو تجزیه‌طلب شورای همبستگی براندازان در توییتر خود نوشت: «حملات موشکی و پهپادی گستردە دیشب از خاک ایران به اسرائیل فاز جدیدی در تروریسم و تجاوزکاری رژیم جمهوری را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش گذاشت.»

شبکه منحله منوتو تلاش کرد که وضعیت داخل سرزمین‌های اشغالی را عادی جلوه دهد. قابل ذکر است که فرآیند منحل شدن منوتو بعد از ۷ اکتبر آغاز شد؛ زمانی که رژیم صهیونیستی دیگر نتوانست این شبکه را تأمین مالی کند. در حال حاضر تنها یک کانال تلگرامی از آن باقی مانده است.

شبکه اینترنشنال هم که به‌وضوح متعلق به اسرائیل است؛ به طوریکه بعد از ۷ اکتبر، یکی از مقر‌های خود را برای حمایت از صهیونیست‌ها به‌طور رسمی به سرزمین‌های اشغالی منتقل کرد. رضا محدث، یکی از عوامل مهم این شبکه پس از انتقال از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که تحت تدابیر شدید امنیتی، با پرواز ویژه اسرائیل که سربازان خود را منتقل می‌کند به آنجا منتقل‌شده است.

 او همراه با شوق فراوانی گفت: «واقعا تجربه جالبی بود. در فرودگاه نیویورک، تدابیر شدید امنیتی، پلیس مسلح و سگ‌های بمب‌یاب، مسافرین اسرائیل را پوشش داده بودند. تجربه اول من در اسرائیل خیلی جالب است.» فرداد فرحزاد، یکی دیگر از عوامل شبکه اینترنشنال که در سرزمین‌های اشغالی حضور داشت، انتقال رضا محدث را خوش آمد گفت.

شبکه بی‌بی‌سی، وابسته به سازمان جاسوسی MI۶ انگلستان نیز در این روز‌ها تلاش کرد که پاسخ ایران را بی‌اثر نشان دهد.

این رفتارها، بار دیگر نشان داد که کارفرمای اصلی این چهره‌های برانداز، صهیونیست‌ها هستند و بعد از شکست پروژه زن زندگی آزادی، اکنون پروژه حمایت از اسرائیل با نام ایرانی بودن، به آنها محول شده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی: «وعده صادق» خواست عمومی مردم بود
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • از پروژه زن زندگی آزادی تا حمایت از اسرائیل با براندازان
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • نقشه دلواپسان برای ممانعت از ورود زنان به استادیوم به بهانه جیمی جامپ یک دختر
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • قاضی پور: مردم با واقعیت زندگی می‌کنند نه با شعار
  • واکنش مردم و فعالان بازار سرمایه به ریزش جنگی بورس / بورس هم از پول «کلیر» شد!