Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد کره جنوبی تایید کرد که مانور نظامی این کشور با آمریکا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه آینده میلادی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، چویی جونگ کن، معاون مون جائه این، رییس جمهور کره جنوبی در امور برنامه‌ریزی صلح اظهار کرد: ماهیت این مانور نظامی تهاجمی نیست و به منظور تقویت اتحاد (کره جنوبی و آمریکا) انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چویی سپس در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفت، مانور نظامی ماه آینده به طور عمده بر شبیه‌سازی‌های کامپیوتری متمرکز است، نه بر عملیات میدانی.

سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی هفته گذشته اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در مرز دو کره تایید کرد که این مانورهای نظامی مشترک متوقف خواهند شد و تصمیم آمریکا برای ادامه این مانورها "نقض آشکار" توافق این دو رهبر در دیدار سال گذشته میلادی در سنگاپور است.

این سخنگو افزود، ادامه این مانورها از سر گیری مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای با آمریکا را در خطر قرار می‌دهد.

چویی، معاون رییس جمهور کره جنوبی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا جایی که می‌دانم دونالد ترامپ به لغو مانور نظامی پیش‌رو متعهد نشده است. اگر چنین بود، در این خصوص با ما مشورت می‌شد.

وی خاطرنشان کرد، به دنبال نشست سنگاپور میان کیم و ترامپ، آمریکا و کره جنوبی یک مانور نظامی بزرگ را متوقف و مانور دیگری را لغو کردند تا کره شمالی را برای دست کشیدن از تسلیهات هسته‌ای متقاعد کنند.

چویی با این حال افزود، آمادگی آمریکا و کره جنوبی برای عملیات مشترک کاهش نیافته و "توانایی همکاری نظامی هرگز مورد سازش قرار نگرفته است".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره جنوبی آمريكا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • دستاوردهای تاریخ‌ساز عملیات «وعده صادق»
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود