Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس امور برنامه‌ریزی و اندازه گیری مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان زنجان همدلی، همفکری و تلاش وافر کارکنان شرکت گاز زنجان را مهمترین ویژگی موفقیت این شرکت در ارائه خدمات گاز رسانی برشمرد و از این خدمات قدردانی کرد.

آذر ملک‌محمدی ابراز امیدواری کرد،  با همکاری همدیگر در مسیر بهره‌مندی کامل مشترکان روستایی از نعمت گاز طبیعی، صیانت از تاسیسات گازرسانی، ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکان و تحقق بخشیدن به اهداف عالیه سازمان گام برداریم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال نیز در سایه همدلی و همکاری، گام‌های موثری در راستانی اهداف سازمان و توسعه گازرسانی و خدمات رسانی با کیفیت‌تر برداشته خواهد شد، اظهار داشت: خدمات ارزشمند بانوان نیز در این محیط پا به پای مردان به منصه ظهور درآمده است و موجبات ارائه هر چه بهتر خدمات به مشترکان که از اهداف عالیه سازمان است را فراهم می‌آورد.

گازدار شدن ۷۲ روستا تا پایان سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه این شرکت به عنوان تامین کننده گاز طبیعیی شهروندان زنجانی، نقش مهمی در ساختار زیربنایی اقتصاد استان و کشور ایفا می‌کند، ابراز داشت: در حال حاضر از ۷۳۰ روستای قابل گازرسانی، ۵۴۰ روستای استان بهره‌مند از نعمت گاز بوده و ۷۲ روستا نیز در دست اقدام است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

موسی احمدلو از بهره برداری گاز طبیعی در ۵۰ روستای استان طی سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد، با تامین اعتبارات لازم، به شاخص بهره مندی ۹۱.۲ درصدی خانوارهای روستایی استان تا پایان امسال دست یابیم.

وی از حرکت رو به رشد و پرشتاب گاز زنجان در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان خبر داد و گفت: در حال حاضر با اجرای ۶ هزار و ۶۳۰ کیلومتر شبکه گذاری، بیش از ۱۸۲ هزار نصب انشعاب؛ پذیرش ۳۳۶ هزار و ۸۴۱  مشترک، به ۴۰۷ هزار و ۳۸۵ خانوار شهری و روستایی استان خدمات ارائه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از بهره برداری پروژه خط انتقال پتروشیمی زنجان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: پروژه خط انتقال نیروگاه افق ابهر نیز با توجه به تعطیلی و عدم فعالیت نیروگاه، در مرحله انتخاب پیمانکار است.

احمدلو با بیان اینکه آمار اعلام شده؛ حاصل زحمات همکارانی است که با جان و دل کار کرده و از زحمات ایشان که قابل بیان نیست قدردانی می کنم، اظهار داشت: خدمت به مردم از توفیقات الهی است که امسال نیز با ارتباطات موثر درون سازمانی، مشارکت کلیه کارکنان به عنوان بزرگترین سرمایه این شرکت، متحول‌تر از سال‌های گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برخواهیم داشت.

در پایان این جلسه، کارکنان شرکت گاز استان زنجان با مطرح کردن سئوالات خود و برخی مسائل کاری، نحوه انجام هر چه بهتر وظایف محوله خود را با رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت به تبادل نشستند.

۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گازرسانی توسعه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزری خبرانلاین از سنندج، هیوا لهونیان با بیان اینکه طرح تکخوانی برق روستاها در راستای توسعه عدالت اجتماعی و توسعه ی پایداری برق روستاها اجرا میشود، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مدون و راهبردی این شرکت در طول چند سال اخیر، بیش از ۸۵ درصد از روستاهای سطح استان تاپایان سال ۱۴۰۲ طرح تکخوانی اجرا و به اتمام رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه کمتر از ۱۵ درصد روستاهای سطح استان مشمول این طرح باقیمانده است، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستاهای استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی میگردد.

لهونیان با اشاره به اینکه در کل استان یکهزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان یکی از رویکردها و اهداف این شرکت در راستای توسعه عدالت اجتماعی، طرح «تکخوانی» نمودن برق روستاها را خواند و گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتورهای بازفروش و تطبیق با کنتورهای مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی درتعدادی محدود از روستاها، شفافیت و سهل الوصول شدن مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی روستاییان تامین برق پایدار و بهره مندی از شرایط انشعاب و انرژی همچون مشترکین شهری است، افزود: در همین راستا با هدف ساماندهی قرائت و استفاده روستاییان ازخدمات غیرحضوری، طی سه سال اخیر طرح تکخوانی نمودن برق مشترکین روستایی با جدیت دردستورکار این شرکت قرار گرفته است.

شایان ذکر است با اجرای این پروژه منبعد روستاییان می توانند بخش عمده ای از خدمات خود را به صورت غیر حضوری و در بستر اینترنت یا از طریق “اپلیکیشن برق من” دریافت کنند که از جمله این خدمات می توان به دریافت و پرداخت صورتحساب، مشاهده روند مصرف، دریافت انشعاب آمپری و آزمایش لوازم اندازه‌گیری و…. اشاره کرد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره مند هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898450

دیگر خبرها

  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور