Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوری واحد گفت: پراخت زکات توسط مردم مومن و نیکوکار استان آذربایجان غربی در سه ماهه سال جاری نسبت به زمان مشابه افزایش ۴۵ درصدی داشته است.

«جلیل نوری واحد»، درگفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال 10 میلیارد و 735 میلیون تومان زکات توسط مردم مومن استان پرداخت شده که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته، افزایش 45 درصدی داشته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 91 درصد از زکات ثبت شده در راستای رفع مشکلات متعدد مددجویان هزینه می شود، افزود: از جمله این مشکلات تهیه جهیزیه، درمان، کمک‌های تحصیلی، آزادی زندانیان، تهیه مسکن و رفع نیازهای معیشتی مددجویان است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 9 درصد از زکات ثبت و ضبط شده در راستای اجرای طرح‌های عمرانی و عام‌المنفعه هزینه شد، ادامه داد: همچنین در سال جاری نیز بیش از هشت میلیارد و 190 میلیون تومان زکات فطریه مردم آذربایجان‌غربی در سیستم مشارکت ثبت شده است.

 نوری واحد عنوان کرد: مردم نیکوکار شهرستان مهاباد در سه ماهه نخست سال جاری با پرداخت یک میلیارد و 736  میلیون تومان زکات د رتبه اول قرار دارد.

ابن مسوول در ادامه سخنان خود تاکید کرد: به منظور ترویج فرهنگ زکات، یک‌هزار و 86 شورای زکات در روستاهای استان تشکیل یافته و افزایش تعداد شوراها توسط کمیته امداد استان در اهم برنامه ها قرار دارد.

رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره گیری از تمام ظرفیت های استان جهت جمع‌آوری زکات، فعال کردن هرچه بیشتر شوراهای زکات شهری و روستایی استان و هزینه کرد مناسب زکات جمع‌آوری شده در راستای رفع مشکلات نیازمندان را از مهم‌ترین اهداف حوزه زکات کمیته امداد آذربایجان‌غربی در سال جاری عنوان کرد.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بدون تردید کمیته امداد استان آذربایجان غربی در راستای عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با ترویج فریضه الهی زکات اهتمام ویژه‌ داشته و تمام تلاش خود را در این زمینه بکار میبرد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مقام معظم رهبری زلزله مسجدسلیمان روزنامه حج معاون پارلمانی رئیس جمهور مقاومت حائری بیرجند خراسان جنوبي پرداخت زکات کمیته امداد امام خمینی ره آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی