Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، سید حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش صبح امروز (یکشنبه) تفاهم نامه همکاری با محورهای گوناگون علمی، پژوهشی و فناورانه را به امضا رساندند.

بر این اساس، دو طرف در مورد همکاری‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و فناوری و همچنین خدمات مشاوره‌ای، خدمات تخصصی، فنی و عمرانی بین جهاد دانشگاهی و سازمان منطقه آزاد کیش به منظور طراحی، اجرا، نظارت و پایش پروژه‌های پژوهشی، آموزشی و اشتغال‌زایی و کارآفرینی با به‌کارگیری امکانات، تسهیلات و خدمات توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد مراکز رشد و پارک های علم و فناوری

راه‌اندازی مراکز فنی و خدمات تخصصی مورد نیاز در جزیره کیش و بررسی و همکاری در ایجاد مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از جمله همکاری‌های دو طرف در حوزه پژوهش و فناوری و خدمات تخصصی به شمار می رود.

همچنین در بخش از این تفاهم نامه که به حوزه پژوهش، فناوری، خدمات تخصصی، فرهنگی، پشتیبانی و رفاهی و آموزشی، اشتغال و کارآفرینی اختصاص دارد، جهاد دانشگاهی و سازمان منطقه آزاد کیش در مورد محورهایی مانند ارائه مشاوره‌های تخصصی در اجرای پژوهش‌ها و پروژه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی، هنر و معماری به سازمان منطقه آزاد کیش، همکاری در تعریف و انجام پروژه‌های تحقیقاتی، فناورانه و اجرایی، همکاری در برگزاری همایش‌های علمی مرتبط در جزیره کیش، مشاوره، نظارت و اجرای پروژه‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش توافق کردند.

همکاری در بسترهای فرهنگی

مشاوره و اجرای پروژه‌های افکارسنجی مورد نیاز، همکاری و مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، همکاری و مشارکت در فعالیت‌های سراسری نوآورانه در ارائه قالب‌های جدید علمی و فرهنگی، همکاری و مشارکت در برگزاری همایش‌، سمینار، کنفرانس‌، جشنواره‌، کارگاه و نشست‌های علمی فرهنگی، نمایشگاه‌ها و اردوهای گردشگری، علمی، آموزشی و سیاحتی، مشارکت در تالیف و انتشار کتاب در زمینه‌های علمی، فرهنگی و هنری و همکاری در حوزه‌هایی از قبیل: اطلاع‌رسانی، کتاب و کتاب‌خوانی، شعر، ادبیات و داستان، اقدام و ادیان، مناظره‌های دانشجویی، مطالعات فرهنگی و اجتماعی، میراث فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، تحلیل محتوای مصرف برخی از کالاهای فرهنگی در حوزه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، سبک زندگی، محیط‌زیست، محرومیت‌زدایی، تقویت هم‌بستگی و انسجام ملی نیز از جمله همکاری‌های فرهنگی جهاددانشگاهی و سازمان منطقه آزاد کیش است.

گسترش همکاری های علمی و دانشگاهی

نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی مورد نیاز دانشگاه‌های کیش متناسب با اهداف و مأموریت‌های سازمان، اجرای نظام جامع آموزش و پایش نیروی کار در جزیره کیش و همکاری و مشاوره در زمینه‌هایی از جمله: برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت مورد نیاز و درخواستی سازمان، راه‌اندازی دفتر آموزش و اعزام نیروی کار به خارج از کشور، برگزاری مجموعه رویدادهای کارآفرینی در جزیره کیش، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه اشتغال و کارآفرینی در جزیره کیش، راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارتی پیشرفته با همکاری مراکز علمی خارجی در جزیره کیش، راه‌اندازی مرکز تخصصی و مهارتی آموزش گردشگری با همکاری کشورهای خارجی، راه‌اندازی دو شتاب‌دهنده در حوزه گردشگری و شهر هوشمند در جزیره کیش، راه‌اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی در جزیره کیش و آموزش نیروهای تخصصی مورد نیاز منطقه با دعوت از افراد متخصص خارج از کشور نیز از جمله زمینه‌های همکاری دو طرف در حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی است.

مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت ۲ سال تعیین شده است که پس از انجام توافقات و طی قراردادهای جداگانه‌ای با رعایت مقررات مربوط و پس از دریافت مصوبات و مجوزهای مورد نیاز، مطابق مقررات و قوانین موضوعه میان دو طرف تفاهم‌نامه و با امضای صاحبان امضای مجاز، منعقد می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایران و سریلانکا همکاری در سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی را گسترش می‌دهند
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • رئیس‌جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند