Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس گفت: اردوی جهادی ما در روستای خانیک و با حضور ۶ دانشجوی دختر و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

فاطمه عبیری، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه اردوی تابستان ۹۸ این گروه در روستای خانیک برگزار شد، گفت: در این اردو که با اهداف فرهنگی و آموزشی برگزار شده بود، اولین برنامه ما آماده سازی هیات برای برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبیری با بیان اینکه برگزاری ورزش صبحگاهی و کلاس آموزشی زبان انگلیسی بخشی دیگر از برنامه‌های این اردوی جهادی بود، افزود: کلاس تقویتی ریاضی و آموزش نقاشی با محوریت مسائل بهداشتی برای بچه‌ها برگزار کردیم و تلاش کردیم همزمان با سرگرم کردن کودکان، مسائل بهداشتی را به آنان آموزش دهیم.

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید چمران دانشگاه پیراپزشکی فردوس بیان کرد: بخشی از این اردو به آموزش اریگامی و داستان نویسی سپری شد و همچنین به کودکان و نوجوانان این روستا آموزش دادیم که با مواد دورریختنی، ابراز‌های مورد استفاده خود را بسازند.

وی با بیان اینکه برای افزایش تمرکز کودکان، مسابقه دومینو برگزار کردیم، گفت: پایش فشار خون، قند خون، قد و وزن، برگزاری کلاس احکام ویژه دختران، برگزاری حلقه آزاداندیشی و مطالبه گری برای جوانان و نوجوانان، سرودخوانی و پیاده روی ویژه بانوان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا و دعای کمیل بخشی دیگر از برنامه‌های اجرا شده در این اردو بود.

عبیری گفت: در بخشی از این اردو مردم روستا را با خود همراه کردیم و به جمع آوری زباله‌های اطراف روستا و آموزش بهداشت محیط پرداختیم.

گفتنی است، این اردو با حضور ۶ دانشجوی دختر دانشکده پیراپزشکی فردوس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی تابستان 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مرکز خراسان رضوی،  مسئول اجرایی این پویش گفت: این پویش قرانی ویژه نوگلان مدارس ابتدایی و کودکستانی روستای جبله نو با هدف ارتباط بیشتر آنها با قرآن برگزار و بیش از ۲۰۰ خانواده با ارسال فلیم قرائت قران فرزندان  خود در این پویش شرکت کردند.

حسن شجیعی افزود: از شرکت کنندگان در این پویش در محفل انس با قران با حضور امیر حسین نبی زاده قاری بین المللی دانش اموزی تجلیل شد

حجت اسلام والمسلمین جواد تقی پور امام جمعه شهرستان جغتای با تشکر از برگزار کتتدگان این برنامه گفت: یکی از تفاوت‌های قران با دیگر کتب آسمانی منحصر به فرد بودن این معجزه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • تحصیل ۳۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علم و صنعت
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت