Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:15:26 GMT

داوران سومین جشنواره ملی فیلم ایثار معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۲۷۱

داوران سومین جشنواره ملی فیلم ایثار معرفی شدند

به گزارش بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید مرتضی حسینی با اعلام این خبر افزود: سید حسن حق گو، محمدتقی فهمیم و مرجان ریاحی، آثار رسیده به بخش‌های مختلف سومین جشنواره ملی فیلم ایثار را داوری خواهند کرد.
وی یادآور شد: سومین جشنواره ملی فیلم ایثار با محوریت ایثار اجتماعی برگزار می‌شود و به دنبال این است تا با بهره‌گیری از دستاوردهای هنرمندان متعهد، خلاق، توانمند و با شیوه‌های متنوع تولید، نسبت به تقویت چرخ ایثارگری‌های اجتماعی، شناساندن مصادیق این فضیلت فردی و اجتماعی، تعمیم ارزش‌های والای ایثار، از خودگذشتگی، بروز رفتارهای نیکوکارانه و احیای مسلک «دیگران را بر خود مقدم داشتن» از دریچه دانش فیلم سازی اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره ملی فیلم ایثار در دو بخش فیلم نامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود و آثاری که در راستای اهداف جشنواره مناسب تشخیص داده شوند علاوه بر اعطای جوایز، نسبت به خرید آنها اقدام خواهد شد.
دبیر سومین جشنواره فیلم ایثار با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان روز ۳۰ مردادماه سال جاری، گفت: زمان برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور

محمودرضا امین اللهی رئیس هیات بسکتبال مازندران گفت: سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال پسران کشور از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت آغاز و تا روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان رامسر برپا می‌شود.

او افزود: بیش از ۹۰ بازیکن و مربی از ۱۵ استان در این جشنواره ۴ روزه شرکت می‌کنند.

امین اللهی گفت: استان‌های حاضر در این جشنواره مازندران، گیلان، زنجان، تهران، قم، آذربایجان شرقی، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، سمنان، اردبیل، البرز و خراسان رضوی تشکیل می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند