Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:31:26 GMT

برگزاری مجدد انتخابات نشریات دانشگاهی منتفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۴۰۴

برگزاری مجدد انتخابات نشریات دانشگاهی منتفی شد

غلامرضا غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره برگزاری مجدد انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی گفت: اخیراً جلسه‌ای با اعضای شورای نظارت بر نشریات دانشجویی برگزار کردیم با توجه با انصراف و استعفای محمدعلی کامفیروزی و پذیرش استعفای وی، نفر بعدی به عنوان علی البدل انتخاب شده و در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی وزیر علوم تاکید کرد: بنابراین نیاز به انتخابات مجدد نیست.

به گزارش مهر، مرحله اول انتخابات نشریات دانشجویی انجام شد و فردی که بیشترین رأی را داشت معرفی و گزارش مربوط به آن نیز ارائه شد در مرحله دوم انتخابات آرای دو نفر از دانشجویان معرفی شده برابر شد، برهمین اساس انتخابات باید تکرار می‌شد.

با توجه به برگزاری مجدد انتخابات دوباره رأی هر دو نفر برابر شد و گزارش آن نیز ارائه و تصمیم بر این شد که مرحله دوم انتخابات مجدد برگزار شود و در شیوه نامه نشریات دانشجویی نیز عنوان شده که در صورت برابر شدن آرا انتخابات مجدد برگزار شود.

بنابراین قرار بود تا پایان تیرماه مرحله دوم انتخابات اعضای کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی برگزار شده و یک نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل معرفی شوند که با استعفای یکی از کاندیداها برگزاری انتخابات مجدد منتفی شد.

کد خبر 4672134 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان