Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیدناصر موسوی لارگانی با اشاره به تحلیل‌هایی مبنی بر احتمال افزایش قیمت هر بشکه نفت به 150 دلار در پی عدم توافق اروپا و آمریکا با ایران بر سر مسئله هسته‌ای و دیگر مسائل، گفت: نتیجه عدم پذیرش توافقنامه برجام و عهدشکنی آمریکا افزایش قیمت نفت خواهد بود و طبق پیش‎بینی‌ها قیمت هر بشکه نفت به بیش از 150 دلار می‌رسد و ضرر این اتفاق متوجه آمریکا و هم‌پیمانانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در چند ماه اخیر توانسته میزان قابل‌توجهی نفت بفروشد

اخبار اقتصادی-نتیجه عدم پذیرش توافقنامه برجام و عهدشکنی آمریکا افزایش قیمت نفت خواهد بود و طبق پیش‎بینی‌ها قیمت هر بشکه نفت به بیش از 150 دلار می‌رسد و ضرر این اتفاق متوجه آمریکا و هم‌پیمانانش است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خواسته آمریکا برای به صفر رساندن فروش نفت ایران خیالی باطل بیش نیست چراکه ایران در چند ماه اخیر توانسته میزان قابل‌توجهی نفت بفروشد و همچنان مشتری‌های سنتی و دائمی خود را دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا سال‌ها دم از توافق زدند اما پس از توافق تمام تعهدات خود را زیر پا گذاشتند، مطرح کرد: از موضع‌گیری‌های اخیر رئیس‌جمهور در مقابل عهدشکنی‌ها قدردانی می‌کنم.

نفت 150دلاری؛ نتیجه آب در آسیاب دشمنان ایران ریختن

موسوی لارگانی بیان کرد: کشورهای حامی آمریکا بدانند نفت 150 دلاری نتیجه ریختن آب در آسیاب دشمنان ایران است و اروپا و آمریکا نخستین قربانیان ادامه مقابله با ایران خواهند بود.

اگر قرار باشد تنگه هرمز برای کشتی‌های ایرانی ناامن باشد برای دیگر کشورها نیز اینگونه خواهد بود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به توقیف کشتی ایرانی توسط دولت بریتانیا اضافه کرد: همان‌طور که رئیس‌جمهور گفته است اگر قرار باشد تنگه هرمز برای کشتی‌های ایرانی ناامن شود برای دیگر کشورها نیز اینگونه خواهد بود. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفت موسوی لارگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ به سه دلیل!

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت: گفت: یکی از کارشناسان برجسته ترکیه در مصاحبه‌ای می‌گوید:

«‌ایران به اسرائیل حمله کرد و برخلاف رژیم‌های عقب‎افتاده منطقه، مردم غزه را تنها نگذاشت ولی مقامات و مطبوعات ترکیه و امیرنشین‌های عرب خفه‌خون گرفته‌اند و جانشان در می‌آید تا به ایران، آفرین بگویند و اردوغان هنوز بیانیه‌ای نداده است»!

گفتم: ایول داره! نان پدر و شیر مادر حلالش باد.

گفت: «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا هم در نشست علنی اتحادیه گفته است؛ «‌همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، هنوز جنایات اسرائیل را محکوم و تحریم نکرده، اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند»!

گفتم: درد و بلایش بخورد وسط ملاج سران اتحادیه اروپا و سران نوکرصفت برخی از کشورهای منطقه.

گفت: «‌استفن والت‌» استاد برجسته ‌هاروارد با استناد به خیزش گسترده مردم آمریکا و اروپا علیه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که دوران حاکمیت لابی اسرائیل در آمریکا و اروپا پایان یافته است و «‌جان میر شایمر» استاد بلندآوازه دانشگاه شیکاگو هم می‌گوید؛ نسل‌های جدید غرب در حال قطع پای اسرائیل از آمریکا و اروپا هستند و معتقدند که صهیونیست‌ها همواره درباره همراهی خود با مردم آمریکا و اروپا دروغ گفته‌اند.

گفتم: به یارو گفتند؛ مگر قرار نبود سوئیچ ماشینت را به پسرت بدهی که ما را به فلان جا برساند چرا ندادی؟! گفت؛ به سه دلیل.

اول آن که پسرم گواهینامه ندارد! دوم این که من اصلاً ماشین ندارم! و سوم این که اصلاً پسر ندارم!

دیگر خبرها

  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود