Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی ذهن‌های پوسیده فکر می‌کنند دوران انقلاب به پایان رسیده، در حالی که انقلاب بن‌بستی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین صفارهرندی صبح امروز یکشنبه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در کرمانشاه اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مانیفست آینده انقلاب و نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری در بخش نخست این بیانیه از انقلاب دفاع کرده‌اند چون معارضینی دارد که در داخل هستند و مقدورات مردم هم در دست آنهاست، اما می‌گویند شاید اگر انقلاب نمی‌کردیم وضعمان بهتر بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی‌های دیگر از مدعیانی که در صف اول انقلاب بودند، امروز به یک برآورد تازه‌ای از اصل انقلاب رسیده‌اند و معتقدند که اصل انقلاب مشکلی نداشت، اما انقلاب توان سامان دادن به اوضاع را ندارد و باید به بایگانی می‌رفت و کشور مطابق فرمول‌های دنیا اداره می‌شد.

صفارهرندی بیان داشت: این روشنفکران به اصطلاح مذهبی که بحث «نرمالیزاسیون» را مطرح می‌کنند باید بدانند که مبانی و کشورداری ما با همه آنها متفاوت است؛ تشکیک در حقانیت آنچه در انقلاب آمده امروز به حرفهای روزمره دوستان سابق انقلاب تبدیل شده که تحت تأثیر مسائلی نظرشان عوض شده است.

وی تصریح کرد: کم آوردن عقیدتی و اخلاقی و شیرین جلوه کردن دنیا در کامشان باعث شد تا کسانی که خطابه ایراد می‌کردند و در منبر و تریبون نمازجمعه مباحثشان عمدتاً یقه گیری از مستکبران عالم بود به توجیه مذاکره با آنها روی آورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برخی متقدمین انقلاب تحت تأثیر فرزندان خود و برخی دیگر هم متأثر از هم‌حزبی‌هایشان به تجدیدنظرطلب و واداده تبدیل شدند.

صفارهرندی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ادعانامه ای است در برابر کسانی که می‌گویند انقلاب سبب عقب ماندگی می‌شود، گفت: البته بخشی از این عقب ماندگی‌ها ناشی از عملکرد دست اندرکارانی است که مقدورات مردم در دست آنهاست و از بیخ و بن حقانیت انقلاب را قبول ندارند و با کارهایشان می‌خواهند انقلاب را متوقف کنند.

این مسئول تصریح کرد: برخی‌ها اینطور القا می‌کنند که اگر می‌خواهید مشکلات رفع شود باید از موضع گیری انقلابی دست بردارید.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که می‌گفتند چنان رونق اقتصادی ایجاد می‌کنند، صحبتشان این بود که اگر علایق انقلابی را رها کنیم و نرمال نشویم چنان سیل کمک‌ها و امکانات و سرمایه گذاری به سمت شما سرازیر می‌شود که مشکلات رفع خواهد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته برخی از آنها به این نتیجه رسیدند که راه رفته آنها نتیجه‌ای جز فرصت سوزی نداشته است.

صفارهرندی عنوان کرد: بهتربن جواب برای برخی روشنفکران به اصطلاح مذهبی که موضوع نرمالیزاسیون نظام را مطرح می‌کنند همین بی نتیجه بودن مذاکرات است.

وی بیان داشت: ایران کشوری ثروتمند و قدرتمند است که با وجود تحریم‌ها می‌گویند ۲۷ امین اقتصاد برتر دنیاست که البته جایگاه بهتری از این هم دارد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت با بیان اینکه انقلاب قدرتی ذاتی و نه اعتباری به ما داده است، تصریح کرد: عوض شدن رییس بانک مرکزی و روی کار آمدن یک نیروی انقلابی و وضعیت باثبات امروز ارز که مدام در حال کاهش است نشان می‌دهد انقلاب بن‌بست ندارد، بلکه بن‌بست برای ذهن‌های پوسیده‌اس است که فکر می‌کنند دوران انقلاب به پایان رسیده است.

صفارهرندی گفت: ما حتی می‌توانیم بودجه سال آینده را غیرنفتی ببندیم و می‌توان پیش‌بینی کرد که روزهای درخشانی در انتظار ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی در توضیح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای بررسی جداول تفصیلی، گفت: در این جلسه جداول تفصیلی لایحه بودجه ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت و چند مورد از مغایرت‌های لایحه با قانون مصوب مجلس در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌هایی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: ۱۲ کمیته در کمیسیون تلفیق برای بررسی نیازهای بودجه دستگاه‌های دولتی تشکیل شد. این کمیته‌ها با محوریت هیأت رئیسه تلفیق، نماینده سازمان برنامه و بودجه و اعضای کمیسیون‌های تخصصی به بررسی جداول، اشکالات و اصلاحات موجود در آن می‌پردازند. بعد از آن گزارش کمیته‌ها به کمیسیون ارائه شده تا کمیسیون گزارش نهایی برای بررسی به صحن مجلس را تهیه کند.

حاجی‌بابایی درباره زمان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در صحن مجلس، گفت: تلاش کمیسیون تلفیق بر این است که تا پایان هفته آینده گزارش مصوبات خود در بخش دوم لایحه بودجه را ارائه کند تا در دستور صحن قرار گیرد.

کد خبر 6081072 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود