Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@18:24:37 GMT

اولتیماتوم بانک مرکزی به صراف‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۶۲۵

اولتیماتوم بانک مرکزی به صراف‌ها

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانهء صرافی‌ها (سنا)، به استناد تبصره (۲) ماده (۱۱) دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی‌ها، حداقل سرمایه جهت تاسیس صرافی در شهر‌های بزرگ شامل تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز و کرج مبلغ یک‌صد و بیست (۱۲۰) میلیارد ریال و سایر شهر‌های کشور مبلغ شصت (۶۰) میلیارد ریال تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر گردید صرافی‌های مجاز فعلی، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۱، نسبت به افزایش سرمایه به صورت نقد و تطبیق شرایط خود با سرمایه تعیین‌شده جدید، اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت پایان مهلت مقرر و عدم تطبیق شرایط شرکت با الزامات یادشده، تمدید مجوز فعالیت آن صرافی و رسیدگی به سایر درخواست‌های واصله در بانک مرکزی امکان‌پذیر نخواهد بود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: بانک مرکزی صرافی ها سرمایه صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت

امتداد - بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی از یک میلیارد ریال به 2 میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بانک مرکزی در ابلاغیه ای به بانک های کشور اعلام کرد، حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش های انجام شده کارتی برای وی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت.

این دستور العمل از سی ام فروردین ۱۴۰۳ در شبکه بانکی قابل اجراست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • عرضه ارز نیمایی به تجار و بازرگانان با دستور بانک مرکزی همچنان ادامه دارد
  • سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • اطلاعیه مهم بانک مرکزی/ سقف تراکنش‌های بانکی تغییر کرد + جزییات
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • حداکثر تراکنش خرید از هر کارت حقیقی به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت