Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی را در پی شکایت امیر قلعه‌نویی و سینا شکوری محکوم کرد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت سینا عشوری از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 925 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 178 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی شکایت امیر قلعه‌نویی از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 186 میلیون و 499 هزار و 980 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 163 میلیون و 730 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان دعوای متقابل در مهلت 30 روز از تاریخ قطعیت محکوم شد. همچنین کمیته تعیین وضعیت، دعوای خواهان اصلی را مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

براساس این گزارش، در پرونده شکایت یوسف سیدی از باشگاه تراکتورسازی، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، مستنداً به بند هفت ماده 107 قانون آیین دادرسی مدنی قرار رد دعوای خواهان را اعلام کرد.

سپیدرود محکوم شد

در پی شکایت پیروز چغتاور از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، این باشگاه به پرداخت 430 میلیون ریال بابت قرارداد پرداخت نشده در حق خواهان به انضمام هزینه دادرسی محکوم شد.

با توجه به شکایت مهران فرضیات از باشگاه خونه‌به‌خونه بابل، کمیته تعیین وضعیت با توجه به مراتب فوق، دعوی خواهان را ثابت دانسته و مستنداً به ماده 198 قانون آیین دادرسی مدنی و 249 قانون تجارت حکم به محکومیت خوانده به پرداخت مبلغ 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان را صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم خونه به خونه فدراسیون فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز امیر قلعه‌نویی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم خونه به خونه فدراسیون فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز امیر قلعه نویی تیم خونه به خونه فدراسیون فوتبال ایران تراکتورسازی تبریز امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!

به گزارش ورزش سه، جواد آقایی‌پور مهاجم جوان و پدیده این فصل لیگ برتر در گفتگویی که با سایت آنتن داشت از امیر قلعه نویی بابت اعتماد به او و حضور در تیم ملی تشکر کرد.

آقایی پور اظهار داشت که امیر قلعه نویی چهره شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است و اعتمادی که او کرد برایش ارزشمند و قابل احترام است و برای تداوم حضورش در تیم ملی تلاش می‌کند.

این بازیکن جوان در پاسخ به این موضوع که برای حضور در تیم ملی موهایش را کوتاه کرد و تغییر ظاهر پیدا کرد جواب جالبی داد و با لبخند و خیلی خلاصه و بدون توضیح خاصی گفت " آره دیگه" ، این قانون جالب تیم ملی پیش از او برای چند بازیکن دیگر تیم ملی هم این اتفاق را رقم زد، رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد دو بازیکنی بودند که پس از حضور در تیم ملی ظاهر خود را تغییر دادند.

آقایی پور پیش از حضور در تیم ملی با موهای بلند و تکنیک بالایی که داشت روز به روز از لحاظ ظاهری و فنی درون میدان مورد توجه قرار گرفته بود و حالا این فرصت در اختیار او قرار گرفته تا با ظاهر جدید در ادامه فصل مجدد نظر امیر قلعه نویی را برای حضور در اردوهای بعدی تیم ملی جلب کند.

دیگر خبرها

  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • صحبت‌های مایلی‌کهن پس از دادگاه شکایت قلعه‌نویی
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!