Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@09:38:43 GMT

نوزادفروشی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۶۷۴

نوزادفروشی در پایتخت

عضو کمیته اجتماعی شهر تهران به موضوع نوزادفروشی در برخی محله‌های تهران اشاره کرد و گفت: ممکن است به دلیل شرایط سخت اقتصادی این کار افزایش یابد ولی ما آماری در این زمینه نداریم.

به گزارش مشرق، الهام فخاری عضو کمیته اجتماعی شهر تهران در حاشیه یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران در مورد موضوع نوزادفروشی در یکی از محله‌های تهران گفت:‌این موضوعات از آسیب‌های پنهان و پیچیده در جامعه است که پیامدهای دشوار اقتصادی می‌تواند بر روی آن اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: دستگیری خانم فروشنده نوزاد از خرید و فروش نوزاد زیر پوست شهر تا مهدهای غیرمجاز

وی افزود: نوزادفروشی ممکن است به دلیل شرایط سخت اقتصادی افزایش یابد ولی ما آماری در این زمینه در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به اینکه خودتان چقدر موضوع را رصد می‌کنید گفت:‌این موضوع یک مسئله بین‌بخشی است که باید با همکاری سازمان‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و وظیفه اصلی خود را مباحث مرتبط با شهر و شهرداری می‌دانیم.

این عضو شورای شهر خاطرنشان کرد: موضوع کودک‌فروشی بزه و  جرائمی به شمار می‌رود که بیش از اینکه به حوزه مدیریت شهری برگردد مرتبط با حوزه شورای اجتماعی می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی تهران شورای شهر مدیریت شهری خرید و فروش نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران بارانی و سالم است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بارش باران که از عصر دیروز میهمان پایتخت نشینان شده منجر به ثابت بودن کیفیت هوا همچون روزهای گذشته شده بطوریکه شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران روی عدد ۸۱ و در شرایط قابل قبول یا همان سالم قرار دارد البته در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاخص کیفیت هوا با قرار گرفتن روی عدد ۷۷ در شرایط سالم بود.

بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران تمامی نقاط پایتخت در وضعیت سالم قرار دارد و هیچ نقطه‌ای از پایتخت ناسالم نیست.

از ابتدای امسال تاکنون، پایتخت نشینان پنچ روز هوای پاک و ۲۹ روز هم هوای سالم استنشاق کردند.

سال گذشته و براساس روز شمار شاخص آلودگی در مجموع ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای تمامی گروه‌ها در پرونده شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است، شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و میزان ارتباط آن با سطوح سلامت افراد است که به ترتیب از صفر تا ۵۰ در شرایط پاک یا سبز، ۵۱ تا ۱۰۰ در شرایط قابل قبول یا زرد، ۱۰۱ تا ۱۵۰ در شرایط ناسالم برای گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا ارغوانی تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • پایتخت خنک می‌شود
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست
  • هشدار عضو شورای شهر : سرانه سلامت پایتخت مطلوب نیست | باید برای مهاجرت پزشکان و پرستاران فکری شود