Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:22:18 GMT

کشف بیش از ۲ تن عسل تقلبی در چابکسر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۷۱۷

کشف بیش از ۲ تن عسل تقلبی در چابکسر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: ماموران انتظامی کلانتری چابکسر حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۹۳ حلب ۲۵ کیلویی به وزن ۲ تن و ۳۲۵ کیلوگرم عسل تقلبی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر اظهار داشت: راننده ۲۴ ساله که قصد داشت عسل‌های تقلبی را برای عرضه در بازار مصرف به استان همجوار انتقال دهد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: کشف عسل مشکوک به تقلبی در رودسر 

سرهنگ علیزاده از شهروندان خواست: برای حفظ سلامتی هنگام خرید مواد غذایی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

کشف بیش از ۲ تن عسل تقلبی از یک خودروی نیسان در چابکسر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه خرید و فروش عتیقه  در این شهرستان ، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.
وی بیان کرد:  ماموران پلیس متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و سپس او را دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند.
فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات