Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@11:08:54 GMT

آسفالت معابر ۲۱۵ روستای استان قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۸۵۷

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت معابر روستایی استان توسط پنج تیم در حال انجام است تا جایی که به ازای هر ۲ روز آسفالت معابر پنج روستا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

اصغر گونجی همچنین با اشاره به اینکه آسفالت معابر عمومی روستاهای یاد شده در قالب ۲۳۳ پروژه به انجام می رسد، افزود: ۴۳۰ میلیارد ریال از اعتبارات تخصیص داده شده برای آسفالت معابر روستایی استان قزوین از محل قیر رایگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسئول، عملیات آسفالت معابر روستایی قزوین امسال با مشارکت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دفتر امور روستایی، دهیاری های استان و این نهاد به انجام می رسد.

وی به میزان اعتبارات یاد شده در سال جاری اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با تخصیص اعتبارات مناسب می توانیم امسال به اندازه سه سال گذشته نسبت به آسفالت معابر روستایی استان اقدام کنیم.

استان قزوین دارای ۸۴۳ روستا و ۹۴ هزار واحد مسکونی است که حدود ۵۰ درصد واحدهای یاد شده بهسازی و مقاوم سازی شده است.

 

1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد:در هفته سی و چهارم جهش آسفالت،۱۶ هزار و ۱۷۶ مترمربع معابر مناطق کلان‌شهر شیراز به میزان ۲ هزار و ۲۲ تُن بوده است.
همچنین عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار  و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۳، ۴، ۵، ۶، ۹ ،روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در منشعبات خیابان رضوی در منطقه ۶ و خیابان محمدی در منطقه ۱۰ انجام‌شده است.

همچنین در ۳۴ هفته گذشته از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۶۵۸ هزار و ۲۸۷ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۰۷ هزار و ۷۴۰ تُن آسفالت شده است.
در طول هفته سی و سوم که هفته منتهی به پایان سال ۱۴۰۲ بود، ۷۹ هزار و ۸۵۶ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۹ هزار و ۹۸۲ تُن آسفالت شد.

دیگر خبرها

  • تولید ۶۷ هزار و ۷۳۱ تن آسفالت در شهرکرد
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز
  • اجرای طرح هادی ۹ روستای بیله سوار با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد تومان
  • آسفالت بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و چهارم در شیراز
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز
  • اجرای بیش از ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمربع آسفالت در اهواز