Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: اردوی راهیان نور از موثرترین فعالیت‌های فرهنگی کشور بوده است که تاکنون مسیر رشد کمی و کیفی بسزایی را داشته است. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ محمدجواد نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست خبری قرارگاه راهیان نور علم الهدی پیرامون این اردوی دانشجویی گفت: در آستانه برنامه فرهنگی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور هستیم و همان طور که همه می‌دانند اردوی راهیان نور سابقه‌ای بالغ بر 20 سال دارد و از حدود اواسط دهه 70 راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوی راهیان نور از موثرترین فعالیت‌های فرهنگی کشور بوده است که تاکنون مسیر رشد کمی و کیفی بسزایی را داشته است. امروز اردوی راهیان نور از جنوب به غرب و شمال غرب توسعه پیدا کرده و چند سالی می‌شود که فضای غرب برای دانشجویان فراهم شده تا بتوانند شرکت کنند.

نیک روش گفت: این برنامه به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی زیرساخت‌هایی را می‌طلبد و ما در بسیج دانشجویی توفیق این را داشته ایم که محور عملیاتی این ساختار باشیم. راهیان نور به عنوان یک فناوری نرم با سازوکار مشخص برای ثبت ارزش‌های معنوی ملت ایران به ویژه در قشر پیشرو دانشجو همیشه تاثیرگذار بوده است.

نمایش توانمندی‌های نظامی ارتش در راهیان نورسردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج شدرئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین شرایط را در این عملیات بزرگ فرهنگی فراهم کنیم. در حوزه تغذیه، بهداشت، حمل و نقل و اسکان شرایط خوبی فراهم شده تا دانشجویان در کنار یکدیگر به ادامه فعالیت هایشان در ایام تابستان بپردازند. این ایام، ایام خوبی است تا دانشجویان با رویکرد خودسازی و شرکت در دوره‌های تربیتی و آموزشی مثل راهیان نور خود را تقویت کنند.

وی گفت: این اردوی زمینه ارتباطی فرهنگی ما را با دانشجویان مختلف کشور فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی همچنین از راه اندازی اردوی راهیان نور بین المللی و بازدید از جبهه های مقاومت خبر داد.
انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج دانشجویی راهیان نور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی راهیان نور بسیج دانشجویی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود
  • کسب جایگاه سوم آموزش وپرورش لرستان در اعزام فرهنگیان به راهیان نور درسال ۱۴۰۲