Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@19:53:14 GMT

عابدزاده مقابل الدحیل به میدان می رود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۱۸۸۰

عابدزاده مقابل الدحیل به میدان می رود

تیم ماریتیمو در دومین بازی تدارکاتی اش در کشور پرتغال به مصاف تیم لیل فرانسه رفت و دروازه بان ملی پوش ایرانی نیز در ترکیب تیم پرتغالی بازی کرد.

به گزارش "ورزش سه" امیرعابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیمو در دومین بازی تدارکاتی این تیم در اردوی پیش فصل برابر لیل فرانسه به میدان رفت. امیر در این بازی 45 دقیقه در ترکیب ماریتیمو بازی کرد و مثل بازی تدارکاتی قبلی توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ماریتیمو فردا و در یک بازی تدارکاتی دیگر به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت که اینروزها در کشور پرتغال اردوی تدارکاتی برگزار کرده است.  ماریتیمو دو بازی دیگر با تیم لاتون تاون از لیگ چمپیونز شیپ انگلستان و سپس با تیم لاس پالماس از کشور اسپانیا بازی خواهد کرد.


امیرعابدزاده که فصل گذشته دروازه بان اصلی ماریتیمو بود بعد از دعوت به تیم ملی برای جام ملت های آسیا و همچنین مصدومیتی که داشت به میدان نرفت اما او با رسیدن به مرز آمادگی حالا باردیگر به دروازه ماریتیمو بازگشته و می تواند دروازه بان اصلی این تیم در رقابت های فصل بعد لیگ پرتغال باشد.

 

امیر عابدزاده الدحیل قطر ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیر عابدزاده الدحیل قطر ماریتیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهایی که پرسپولیس حسرت بزرگی در جدال رفت برای آن داشت، مربوط به تقابل با طلایی‌پوشان در دیدار رفت بود.

دیداری که پرسپولیس نتوانست از 10 نفره شدن نفت آبادان در ثانیه پایانی نیمه اول بهره ببرد و در نهایت به تساوی دو – دو مقابل این تیم رضایت داد.

این بازی که جنجال داوری زیادی هم داشت، در نهایت با گلی که در لحظات پایانی پرسپولیس دریافت کرد با تساوی به پایان رسید. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست موفق این روزهای پرسپولیس هر چه تلاش کرد موفق نشد مانع از ثبت گل تساوی حریف شود و توپ در برخورد به او وارد دروازه علیرضا بیرانوند شد. اتفاقی که گلر سرخ‌ها در این فصل در چند مرحله تجربه کرده و دروازه‌اش با ضربه مدافعان خودی باز شده است.

دانیال اسماعیلی‌فر که این روزها به بازیکنی تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس تبدیل شده و گلسازترین بازیکن این تیم نیز محسوب می‌شود، اکنون با انگیزه‌ای متفاوت مقابل حریف قرار خواهد گرفت و به دنبال جبران گل بخودی بازی رفت است.

خط هجومی سرخ‌ها این روزها یکی از آماده‌ترین خطوط لیگ محسوب می‌شود و باید دید مقابل یکی از بدترین خطوط دفاعی فصل قادر خواهد بود شرایط را به سود خود کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی های پرسپولیس
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • دانیال به دنبال جبران گل جنجالی‌اش به پرسپولیس
  • ۲ گل از ۳ گل عثمان دمبله برای پاری سن ژرمن در فصل جاری مقابل بارسلونا به ثمر رسیده است
  • پاسخ محکم دمبله به توهین بارسایی‌ها: نشنیدم!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم