Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

روز پایانی از شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، از صبح امروز (یکشنبه) با برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی در بخش آقایان و بانوان آغاز شد و در دیدار نیمه‌نهایی کومیته تیمی بانوان تیم کشورمان با برتری 2 بر یک مقابل چین به دیدار پایانی صعود کرد.

در این دیداز ابتدا طراوت خاکسار با نتیجه 2 بر یک مغلوب حریف خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه شیما آل‌سعدی پس از تساوی 4-4 مقابل حریف خود با قانون سنشو(امتیاز نخست) به برتری دست یافت تا دو تیم در امتیاز یک- یک مساوی باشند و کار به دیدار سوم کشیده شود. در دیدار پایانی نیز حمیده عباسعلی کاپیتان تیم کشورمان مقابل حریف خود به برتری ارزشمند  4 بر 3 دست یافت تا شاگردان ستاره موسوی راهی دیدار پایانی شوند.

تیم کشورمان پیش از این، ابتدا در دیدار نخست با وجود تساوی یک-یک مقابل ازبکستان با توجه به قانون امتیاز شماری به برتری دست یافته بود.

در دیدار مقابل ازبکستان ابتدا طراوت خاکسار مقابل حریف خود به تساوی یک-یک رسید. در ادامه زهره برگز 3بر 2 مغلوب حریف خود شد و در دیدار پایانی و سرنوشت‌ساز حمیده عباسعلی با نتیجه 8 بر صفر از سد رقیب خود گذشت تا باعث برتری تیم کشورمان شود.

در ادامه تیم کشورمان به مصاف اردن رفت که مقابل این تیم به برتری 2 بر صفر دست یافت تا راهی دیدار نیمه‌نهایی شود.

در مقابل اردن ابتدا شیما آل سعدی با نتیجه 9 بر یک از سد حریف خود عبور کرد و در ادامه طراوت خاکسار با برتری 8 بر 3 مقابل حریف خود پیروزی شاگردان ستاره موسوی را تثبیت کرد.

تیم مردان کشورمان نیز با شکست 3 بر صفر ترکمنستان، 3 بر یک قزاقستان و 3 بر صفر مقابل هند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و تا دقایقی دیگر به مصاف ژاپن خواهند رفت.

شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه 28 تیرماه با شرکت 340 کاراته‌کا از 33 کشور در تاشکند ازبکستان آغاز شده و نمایندگان کشورمان تا پیش از برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی موفق به کسب سه مدال طلا (ذبیح‌الله پورشیب، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی)، 2 نقره (رزیتا علیپور وکاتای تیمی بانوان) و 4 برنز (سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان) شدند.

 


انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی کاراته بانوان حمیده عباسعلی کاراته قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

با اضافه شدن جلال الدین ماشاریپوف در نیم فصل نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن به عنوان یک مهاجم در جمع آبی‌پوشان حضور یافت تا در نوک پیکان خط حمله آبی‌ها کارش را استارت بزند.

جواد نکونام با طرح و برنامه تازه برای ایجاد شرایط جدید در پیکان خط حمله تیمش سعی داشت از بلانکو به عنوان مهاجم سایه استفاده کند، اما با گذشت چند دیدار و پس از شکست مقابل مس رفسنجان در جام حذفی آبی‌های تهرانی در دیدار مقابل مس رفسنجان در دور برگشت لیگ برتر دست به چینش جدیدی در جایگاه نفرات تیم زدند.

استقلال در مصاف با مس رفسنجان با قرار دادن بلانکو در نوک خط حمله و آوردن جلال‌الدین ماشاریپوف به یک خط عقب‌تر پشت سر مهاجم نوک ترتیبی داد تا ماشاریپوف همچون پاندول ساعت بیرون محوطه جریمه به سمت چپ و راست در حرکت باشد و همزمان با پاس‌های رفت و برگشت بین خودش و بلانکو خط هافبک و دفاع حریفان را به هم بریزد. فارغ از آمادگی بالای حامد لک دروازه‌بان مس رفسنجان که در دیدار دور برگشت این تیم مقابل استقلال فرصت‌های زیادی را از بازیکنان آبی‌پوش تهرانی گرفت، اما به ثمر رساندن دو گل مقابل تیم محرم نویدکیا نشان داد که این راهکار جواب داده است.

برگزاری دیدار سخت و سنگین استقلال در اراک مقابل آلومینیوم و اجرای همان تاکتیک بار دیگر کمک کرد تا استقلال توسط ماشاریپوف خطوط به هم فشرده دفاع و هافبک این تیم را تحت تاثیر قرار بدهد تا در یک فرصت مغتنم ابوالفضل جلالی با نفوذ از جناح چپ توپ را برای بلانکو ارسال کرده و این بازیکن آرژانتینی به گل برسد.

به طور کلی با قرار گرفتن این آرژانتینی در نوک خط حمله تیم استقلال شرایط برای گلزنی او بهتر شده و در دو مسابقه پیاپی دو گل امتیازآور زد. یک گل یک امتیازی در مصاف با مس رفسنجان که نتیجه آن دو بر دو شد و یک گل ۳ امتیازی مقابل آلومینیوم که کمک کرد استقلال دست پر از خانه حریف خارج شود و از آن مهمتر در هفته‌هایی که پرسپولیس روی دور برد افتاده صدر جدول را از دست ندهد.

مشخصا جواد نکونام به جای قرار دادن بلانکو و ماشاریپوف در کنار هم حالا مهرداد محمدی را به عنوان مهاجم سایه کنار بلانکو قرار داده و بازیکن ازبکستانی تیمش را به عنوان مهاجم سایه یک خط عقب‌تر جلوی هافک‌ها به میدان می‌فرستد تا علاوه بر اینکه در حین حمله توان تهاجمی استقلال را از دو به سه نفر افزایش بدهد، توجه مدافعان و هافبک‌ها را به خود جلب کرده و بلانکو فرصت بیشتری برای گل زنی داشته باشد. این نکته می‌تواند در دیدار مقابل شمس آذر قزوین برگ برنده استقلال باشد تا با بهره‌گیری از قدرت گلزنی مهاجم آرژانتینی‌اش دروازه حریفش را باز کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ناصر علیزاده نخستین طلایی ایران
  • علیزاده فینالیست شد
  • بسکتبالیست‌های فولاد حضور خود در لیگ برتر را تثبیت کردند