Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه شاهد خبر‌هایی ازاعزام تیم دو و میدانی بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور،رئیس هیات هندبال استان انتخاب شد،مسابقات کشتی آزاد نونهالان و خردسالان استان برگزار شد،برنز بانوی وزنه بردار استان در رقابت‌های کشوری و برنز بهمن عسگری در آسیا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعزام تیم دو و میدانی بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور

تیم استان با ترکیب محمودی در ۴۰۰ متر با مانع، طاهرخانی در پرتاب وزنه، پاریاد در پرش طول وسه گام، اولادی در پیاده روی، غزنویان در ۵ و ۱۰ هزار متر، بامدادی در ۲۰۰ و ۴۰۰ متر وکاتبی در ۱۰۰ و ۲۰۰ متر در رقابت‌های کشوری شرکت می‌کند.

زهرا بهشتی راد بعنوان مربی و سرپرست تیم استان را در این رقابت‌ها که در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود را بر عهده دارد.

رئیس هیات هندبال استان انتخاب شد

در پایان مجمع انتخاب رئیس هیات هندبال که با حضور پاکدل رییس فدراسیون هندبال و اعضا مجمع برگزار شد، سعید حناچی با ۱۶ رای برای چهار سال سکان هدایت این هیات ورزشی را بر عهده گرفت.

مسابقات کشتی آزاد نونهالان و خردسالان استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی خردسالان تیم‌های قزوین الف و ب و آبیک اول تا سوم شدند.

در نونهالان تیم‌های البرز، قزوین و تاکستان عناوین برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها به میزبانی هیات کشتی ضیاء آباد برگزار شد.

برنز بانوی وزنه بردار استان در رقابت‌های کشوری

در پایان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور، گلاب مریدی از قزوین در دسته ۴۹ کیلوگرم در حرکت دوضرب بزرگسالان به مقام قهرمانی رسید.

این رقابت‌ها در اصفهان برگزار شد.

برنز بهمن عسگری در آسیا

در ادامه شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با غلبه بر داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان به نشان برنز رسید.

مجید حسن نیا هم در بازی رده بندی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم برابر عبدالله شعبان از کویت، پنجم شد.

علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان در رقابت‌های تیمی در ترکیب تیم ملی کاراته در حال رقابت با حریفان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۱۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان که سعید مومنی سنگربان قزوینی را در قفس توری خود داشت در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا مقابل کویت با چهار گل به برتری رسید و به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

مومنی در این دیدار به خوبی از چهارچوب دروازه تیم ملی محافظت کرد و بارها بازیکنان کویت را در به ثمر رساندن گل ناکام گذاشت.

دروازه بان باتجربه کراپ الوند با بازی های خوب خود اعتماد وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را جلب کرده و ممکن است در ادامه نیز در ترکیب قرار بگیرد.

مومنی و هم تیمی هایش حالا برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن کاپ هم قسم شده اند تا قهرمانی را از سامورایی ها پس بگیرند.

این درحالیست که ژاپن با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان شگفتی ساز حذف شد و این کار را برای سعید و رفقا به مراتب راحت تر می کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان که پس از قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ در سال ۲۰۲۲ و دوره قبلی در فینال مقابل ژاپن با نتیجه سه دو شکست خورد و از قهرمانی بازماند، می خواهد دوباره قهرمان شود و در آسیا آقایی کند.

سالنی بازان کشورمان در بازی نخست دور گروهی با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را از پیش رو برداشتند و در دومین دیدار خود در این تورنمنت توانستند در یک بازی سخت و نفس گیر با حساب ۵ بر ۳ بر بحرین غلبه کنند.

این تیم در دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت وقت تهران باید به مصاف قرقیزستان برود.

این رقابت‌ها که حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و ۴ تیم نخست به جز ازبکستان میزبان که مستقیم صعود می کند در جام جهانی حضور خواهند یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899012

دیگر خبرها

  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد