Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:25:38 GMT

قاریان برتر مسابقات قرآن خراسان رضوی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۰۰۴

قاریان برتر مسابقات قرآن خراسان رضوی معرفی شدند

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، بخش آوایی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف خراسان‌رضوی، از 28 تیرماه آغاز و 29 تیرماه با برگزاری بخش قرائت تحقیق به پایان رسید.

در این بخش 29 منتخب قرآنی در رشته ترتیل، 22 نفر در رشته قرائت تحقیق و 14 نفر در بخش دعاخوانی طی دو روز با یکدیگر به رقابت پردختند.

معصومه صهبایی استاد از مشهد مقدس، زکیه برزویی از شهرستان سبزوار و مهری برات‌زاده از شهرستان قوچان در رشته ترتیل به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش در رشته قرائت تحقیق زینب ضیادوست از شهرستان سبزوار، ندافی از گناباد و زهرا مهوشیان از شهر مشهد موفق به کسب سه رتبه برتر شدند.

همچنین در بخش دعاخوانی بنت‌الهدی شایق از شهرستان سرخس، سیده مرضیه شریفی از مشهد و عفت یزدی از شهرستان نیشابور به مرحله کشوری راه یافتند.

در بخش رقابت‌های آوایی استادان رشیدی، بخش تجوید؛ یگانگی، وقف و ابتدا؛ افکاری، صوت و موسوی‌نیا، لحن؛ متسابقان را قضاوت کردند.

همچنین در بخش دعاخوانی، صحراگرد؛ در قسمت فنی قرائت، حسن‌زاده و اسکندری این دوره مسابقات را به صورت اختصاصی قضاوت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی مسابقات قرآن چهل و دومین دوره نفرات برتر مشهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مسئول رسانه ای پویش قرآنی ( خدا میگه) گفت: بیش از ۲ هزار اثر از مدارس سراسر استان خراسان رضوی به این پویش ارسال شده که در این مراسم از دختران دانش آموز منتخب تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام صاحب الزمانی افزود: پویش «خدا میگه» به همت مرکز نوجوانه‌ی اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی افزود: نوجوانان در این پویش با انتخاب یک آیه از قرآن کریم و توضیح آن آیه در قالب یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای در این مسابقه شرکت کردند.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد