Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا تابش در سفر خود به حسین آباد کالپوش ، زمین های پیشنهادی برای جابجایی روستا را بررسی خواهد کرد.
فرماندار میامی و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در سفر به حسین آباد همراهی می کنند. رانش زمین از اواخر اسفند پارسال سبب شد 186 منزل مسکونی به طور کامل تخریب شود و ساکنان آنها مجبور به تخلیه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

329 منزل مسکونی دیگر نیز در این رانش ، آسیب جدی دیده که ساکنان آنها باید منازل خود را تخلیه کنند. روستای حسین آباد از توابع بخش کالپوش شهرستان میامی در استان سمنان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی زمین فرماندار مسکن مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات رانش زمین در سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس آتش نشانی شهرداری سردشت   با بیان این خبر گفت: رانش زمین در ورودی شهر سردشت بر اثر بارندگی رخ داده است و بر اثر آن یک نفر مجروح شده  و ۳ میلیارد تومان خسارت دربر  داشته است.

نادر ساربانی افزود: بر اثر این رانش به ساختمانها و ابزار کار یک باب آهنگری، یک باب تعمیرگاه خودرو و شهربازی موجود در محل خسارات وارد شده است.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به    بررسی های میدانی احتمال رانش بخش دیگر قبرستان قدیمی  درورودی شهر نیز وجود دارد.

 

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • محققان آلمانی: سد کالپوش عامل زلزله روستای حسین آباد
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • تصویب ۲ مصوبه برای مقابله با تخریب سیل در «رضوان کالپوش»
  • دلیل بیشتر مشکلات اصفهان نبود جریان دائمی آب در زاینده‌رود است
  • دورهمی با طعم دید و بازدید و رفع مشکلات خویشاوندی
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • خسارات رانش زمین در سردشت