Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@00:27:46 GMT

ذوب آهن کار را تمام کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۱۴۵

ذوب آهن کار را تمام کرد

دویست و چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "نقش جهان و فولادشهر آماده‌اید؟" عنوان اصلی این رسانه است که به  گزارش خبرگزاری ایمنا در مورد ورزشگاه‌های نقش جهان و فولادشهر که به عنوان ورزشگاه‌های میزبان برای تیم‌های سپاهان و ذوب آهن معرفی شده‌اند اشاره کرده است. در این گزارش گفتگوهایی با مدیر عامل سپاهان،  سخنگوی باشگاه ذوب آهن، مدیر ورزشگاه نقش جهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ترتیب داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ذوب آهن کار را تمام کرد" دیگر عنوان این رسانه است که به جذب دو بازیکن نیجریه‌ای یکی در پست دفاعی و دیگری حمله اشاره دارد؛ پرونده نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب آهن با جذب این دو بازیکن بسته شد.

"تراکتور کلا معترض است " دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و نهمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره به اعتراضات متعدد باشگاه تراکتور در انتقال بازیکنان مختلف را دارد.

انتونی استوکس بازیکن فصل قبل تراکتور به آدنااسپور ترکیه پیوسته و پس از انتشار این خبر تراکتور اعلام داشته این بازیکن با ما قرارداد دارد و نمی تواند به باشگاه دیگری برود. از نمونه های دیگر اعتراضات تراکتور می‌توان انتقال ترابی به پرسپولیس و همچنین غیر قانونی خواندن یکی از بازیکنان پدیده را در فصل قبل عنوان کرد که نشان از اعتراضات زیاد این باشگاه است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان فوتبال اصفهان ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه نقش جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر

ذوب آهن از 10 فروردین تمریناتش را در تهران پیگیری می کند

طرفداری | تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی برای دو دیدار حساس مقابل تراکتور و سپاهان آماده می‌شود که در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است.

شاگردان محمد ربیعی که از 4 فروردین ماه تمرینات خود را در اصفهان آغاز کرده‌اند، فردا راهی تهران خواهند شد تا از 10 فروردین تمرینات خود را در پایتخت پیگیری کنند.

هدف از این سفر برگزاری بازی‌های تدارکاتی در تعطیلات نوروز است. هنوز حریف تدارکاتی ذوب‌آهن مشخص نشده، اما احتمال بازی با گل‌گهر سیرجان وجود دارد.

ذوب‌آهن در هفته بیست و دوم لیگ برتر باید در روز 18 فروردین به مصاف شمس آذر قزوین برود. این تیم در دو بازی بعدی خود نیز با تراکتور و سپاهان روبرو خواهد شد که کار سختی در پیش دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • ذوب‌آهن راهی تهران می‌شود؛ فروردین سخت گاندوها در لیگ برتر
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • اقتصاد به سبک خمس
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • بسته‌های گردشگری طلایی، نقره‌ای و برنزی ناژوان رونمایی شد
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • تاکید دادستان اصفهان بر رعایت حرمت ماه رمضان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!