Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری در دیدار با مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی گفت: خادمیاری آستان قدس رضوی ظرفیت بسیار خوبی است که از آن برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با کتاب می‌توان بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» در دیدار با مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی که امروز(یکشنبه، ۳۰تیر) انجام شد، با بیان اینکه همه شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام علاقه دارند گامی هرچند کوچک برای خدمت به آستان این بزرگواران بردارند، یکی از مباحث مهم فرهنگی را موضوع کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های مختلفی را برای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به طرح‌های فصلی خرید کتاب، باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان، پایتخت کتاب و... خاطرنشان کرد: خادمیاری آستان قدس رضوی ظرفیت بسیار خوبی است که از آن برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با کتاب می‌توان بهره برد.

 

وی یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های حوزه کتاب را مولفین و نویسندگان دانست و تصریح کرد: هر سال بیش از 2 هزار کتاب در استان اصفهان منتشر می‌شود که تحت پوشش قراردادن مولفین و نویسندگان این کتاب‌ها در بحث خادمیاری و همچنین استفاده از ظرفیت خادمیاری در بحث توزیع کتاب می‌تواند موثر باشد.

 

حجت الاسلام انصاری افزود: تدوین و امضای یک تفاهم‌نامه فرهنگی با آستان قدس رضوی که موضوعات و ابعاد مختلف مباحث فرهنگی هنری را پوشش دهد فرصت خوبی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی دو جانبه بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و آستان قدس رضوی است.

 

«سید عباس مرجانی» مدیر کانون کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی نیز در ابتدای این دیدار به بیان توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی پرداخت./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه مقام معظم رهبری زلزله مسجدسلیمان اوقات فراغت شبستان یزد شیراز حج معاون پارلمانی رئیس جمهور حائری خادمیاری رضوی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ امینیان  گفت :  ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در  شهرستان دامغان در بخش های مختلف جشنواره رضوی  شرکت کردند .

به گفته وی ، سال گذشته ۷۹ هزار و ۵۴۵ نسخه کتاب از ۱۰ کتابخانه شهرستان دامغان امانت داده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی در کشور
  • «رواق خدمت» با هدف ارائه گزارش آستان قدس رضوی منتشرشد
  • اقدامات و خدمات آستان قدس رضوی در «رواق خدمت»
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • حمایت از فعالیت‌های مردمی و گسترش خدمت به محبان امام رضا (ع)