Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، تروریست‌های تکفیری جبهه النصره تلاش کردند وارد منطقه القصابیه در حومه ادلب شوند.

بر اساس این گزارش، تلاش تروریست‌های تکفیری برای نفوذ به منطقه مذکور با دخالت نیروهای مقاومت سوری با شکست مواجه شد.

نظامیان ارتش سوریه در جریان عملیات علیه تکفیریها در حومه ادلب شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4672206

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ارتش سوریه ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، گردان‌های قدس- تیپ جنین اعلام کرد که توانسته است با موفقیت یک پهپاد ارتش دشمن صهیونیستی از نوع (DGI Matrice) را کنترل کرده و اطلاعات و داده‌های مهم آن را در اختیار بگیرد.

گردان‌های قدس- تیپ جنین با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد که این پهپاد بر اثر نقص فنی حین انجام مأموریت جاسوسی در منطقه «الجلمه» در شمال شهر جنین سقوط کرد.

گردان‌های قسام هم اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیستی را در محور «نتساریم» در مجاورت نوار غزه با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های قسام همچنین تأکید کرد که دهانه دو تونل بمب‌گذاری شده را در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه پس از ورود نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده که طی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

رزمندگان قسام یک میدان مین را نیز پس از ورود نیروها و ادوات جنگی اشغالگران صهیونیست به همین منطقه منفجر کردند که طی آن چند دستگاه خودروی زرهی منهدم شده و شماری از نیروهای اشغالگر هم کشته و زخمی شدند.

در خبری دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سقوط یک پهپاد ارتش اشغالگر هنگام انجام عملیات در مرکز نوار غزه خبر داده و مدعی شدند که توانسته‌اند لاشه این پهپاد را از  محل سقوط خارج کنند.

کد خبر 6082102

دیگر خبرها

  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • سقوط پهپاد صهیونیست‌ها در جنین/چند عملیات گردان‌های قسام در غزه
  • «وعده صادق» پاسخ مشروع ایران به صهیونیست‌ها بود
  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • فرمانده ارتش اشغالگر: به رفح حمله می‌کنیم
  • اعتراف درباره رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران
  • عملیات وعده صادق نشان داد مسلمانان در کنار هم هستند
  • رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسرائیل را فاش کرد
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید