Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@11:00:53 GMT

وضعیت نابسامان فرهنگ و هنر در مازندران بهبود یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۲۱۹

وضعیت نابسامان فرهنگ و هنر در مازندران بهبود یابد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله نورالله طبرسی پیش ازظهر یکشنبه در دیدار مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز خرسندی از انتصاب فردی از جنس فرهنگ و متعهد به مبانی دینی و انقلابی اظهار کرد: امیدواریم با انتصاب آقای زارع، وضعیت نابسامان فرهنگ و هنر مازندران بهبود پیدا کند.

وی به جایگاه ویژه رسانه‌ها در جوامع امروزی اشاره کرد و گفت: آزادی بیان باید در چارچوب قانون به نفع اعتلای انقلاب و نظام در رسانه‌ها اجرایی شود و از تضعیف نظام جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان برای مدیرکل جدید و همکارانش آرزوی توفیق کرد.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیر از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در مازندران از حوزه فرهنگ و هنر و رسانه مازندران بیان داشت: توجه به فرهنگ و هنر در تراز انقلاب اسلامی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است را در دستور کار داریم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف و در این مسیر از رهنمودها و ارشادات نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر نخبگان استان بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 4672211

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اداره کل ارشاد مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی گفت: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

او افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشور‌های بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

وی ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی  بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: حضرت امام (ره) حکومت اسلامی را پایه گذاری کردند و یک بسته کامل پشتیبان نیز برای جامعه تدارک دیدند که تشکیل سپاه بود.

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌ها
  • دادستانی از اقدام قانونی فراجا در طرح نور حمایت می‌کند