Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم بزرگترین مشکل پایانه مرکزی را راه دسترسی به اتوبان قم-تهران عنوان کرد و گفت: از سمت اتوبان قم- تهران به ترمینال دسترسی وجود دارد اما از سمت ترمینال به سمت اتوبان راه دسترسی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر با بیان اینکه اصلی‌ترین پایانه شهر قم پایانه مرکزی است، اظهار کرد: این پایانه ۱۷۷ هزار مترمربع مساحت دارد و از استانداردهای لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران و زوار برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به امکانات موجود در پایانه مرکزی، گفت: این ترمینال دارای سالن مرکزی بوده و امکانات جانبی مختلف اعم از پارکینگ، فضای سبز، آب‌نما، لوازم بازی، انبار، رستوران، فروشگاه، مسجد، بانک، پلیس، خوابگاه رانندگان و فروشگاه دارد.

پوریافر با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زوار و مسافران در پایانه مرکزی قم به‌صورت شبانه‌روزی است، عنوان کرد: زوار خارجی اعم از پاکستانی و عراقی و بعضاً شهرهای زنجان و همدان از این پایانه استفاده می‌کنند.

وی بزرگترین مشکل پایانه مرکزی قم را راه دسترسی به اتوبان تهران عنوان کرد و افزود: از سمت اتوبان قم- تهران به ترمینال دسترسی وجود دارد اما از سمت ترمینال به سمت اتوبان راه دسترسی وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم حل مشکل راه دسترسی پایانه مرکزی به اتوبان قم- تهران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: حل مشکل راه دسترسی سبب رونق بیشتر پایانه مرکزی شده و در صورت حل این مشکل، مردم بیشتر از این پایانه استفاده خواهند کرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبان قم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاههای اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بهرام آبادی در جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پلیس راهور  تهران بزرگ جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری  شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و درباره دیدگاهها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید که متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه مسیرهای چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه های فرهنگی و استیج ها در این مسیر نیز مشخص شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامانه ۱۳۷ برای خدمت رسانی به معلولین فعال است+فیلم
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • معرفی فرودگاه دبی
  • معابر و بزرگراه‌های سطح شهر تهران خلوت است