Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ساعت ۰۶۰۰ صبح پانزدهم اسفندماه سال گذشته فردی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و اظهار داشت: از صندوق عقب خودرواش، تجهیزات و قطعات خودرو از قبیل زاپاس، آچار چرخ، جعبه ابزار به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تحقیقات اولیه توسط پلیس پیشگیری سارق شناسایی نشد و پرونده تشکیل شده برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به اداره بیستم پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: به دنبال شکایت مرد جوان پرونده‌های مشابه دیگری به اداره بیستم ارجاع شد و همگی حکایت از این داشت که سارق یا سارقان در جنوب پایتخت اقدام به سرقت از صندوق عقب خودرو‌ها می‌کنند.

سرهنگ میرزکی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع جرم، کارآگاهان موفق شدند چهره یکی از سارقان حرفه‌ای را به نام جمشید (۴۰ ساله) مورد شناسایی قرار دهند و در پایش‌های اطلاعاتی، مخفیگاه وی را در محدوده مشیریه شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار بازپرس شعبه هشتم ناحیه ۳۴ تهران قرار گرفت، ادامه داد: با دستور قضائی کارآگاهان موفق شدند در بیست و چهارم تیرماه جمشید و همدستش (محسن.۳۷ ساله) را در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، تعدادی اموال مسروقه (زاپاس – ابزارآلات و..) کشف و اداره بیستم منتقل کنند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: هر ۲ متهم در بازجوئی‌های تکمیلی به سرقت از صندوق عقب خودرو‌ها در جنوب شهر تهران اعتراف و اظهار داشتند: مرتکب ۵۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر شده اند.

وی افزود: متهمان اظهار داشتند: پس از رهایی از زندان در ساعات پایانی شب تا ۵ صبح با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پیکان در محله‌های اتابک – کیانشهر – غیاثی و محدود‌های جنوبی تهران پرسه زنی می‌کردیم و پس از سرقت تجهیزات خودرو، به مالخر به نام هاشم در محدوده شوش به مبلغ ناچیزی می‌فروختیم که پول حاصله از آن را صرف مصرف مواد مخدر و هزینه زندگیمان می‌کردیم.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهمان با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده و دستگیری مالخر اموال مسروقه در اختیار اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار جنایی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ چهری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن ۴۵ ساله در شهرستان اراک بلافاصله گروهی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

او افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی ۴۳ ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم بعد از مواجهه با شواهد پلیس به قتل عمد زن ۴۵ ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی خونین در تهران منجر به قتل یک جوان شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت