Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار رسول سنایی‌راد، معاون دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز، 30 تیرماه در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در کرمانشاه اظهار کرد: این سند بر تداوم انقلاب پس از چهل سال تأکید دارد و امروز می‌بینیم که نظام استکبار برای متوقف کردن ایران اسلامی ناچار به تقابل علنی و استفاده از قدرت عریان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آمریکا رسماً صف‌آرایی کرده و البته قدرت جنگ علیه ایران را ندارد که اگر داشت تا به حال حمله کرده بود.
معاون دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: نظام استکبار با دوگانه جنگ و صلح می‌خواستند از ایجاد هراس برای تسلیم ایران استفاده کنند و آنچه این راهبرد آن‌ها را متوقف کرد توان برآمده از انقلاب است.
سردار سنایی‌راد گفت: انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی پاسخی بر تصور غلط آمریکایی‌ها در مورد ادعای فتوشاپ بودن قدرت موشکی ایران است و این کار به آن‌ها نشان داد که ما هم اراده و هم امکان اقدام داریم و البته همین موضوع موجب شد تا آن‌ها از رویه غلط اعزام تجهیزات نظامی و لفاظی‌های تنش‌زا به سمت مذاکره روی آورند.
وی اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پیام بلند تداوم انقلاب و نظام انقلابی است و مطرح شدن این واقعیت است که شجاعانه انقلاب کردیم و پای آرمان‌های آن ایستادیم و امروز هم حافظ آرمان‌ها هستیم و آن‌ها را تداوم خواهیم بخشید.
معاون دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: بیانیه گام دوم انقلاب سند خنثی‌کننده راهبرد دشمن بود که در تصور خود راهبرد ایجاد شکاف درون نظام را پی‌ریزی می‌کردند.
سردار سنایی‌راد گفت: دشمن با فشار علمی، اقتصادی و روانی به‌دنبال این است تا بر نقاط قوت سایه بیفکند و ضعف‌ها را بزرگنمایی کند تا حس ناامیدی و بی‌اعتمادی را با هدف ناکارآمد جلوه دادن نظام در جامعه تزریق کند.
وی اظهار کرد: در داخل ظرفیت‌های بزرگی داریم و ظرفیت‌های برون مرزی ما از افغانستان تا ساحل مدیترانه تعیین کننده است و البته این روند مطلوب آن‌ها نیست اما می‌تواند راهبردهای آن‌ها را با شکست مواجه کند.
معاون دفتر عقیدتی – سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: دشمن در سال‌های 96 و 97 در حال ایجاد چالش برای برنامه‌ اصلی در سال 98 با هراس از جنگ بود اما کارشان به جایی کشید که برای مذاکره التماس می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد سردار سنایی راد استکبار بیانیه گام دوم انقلاب استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی دشتکی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج با اشاره به عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: جهان امروزی از نظر امکانات و ابزار هوشمند شده و به تکنولوژی هوش مصنوعی دست یافته است. در چنین موقعیتی عمل دقیق بدون خطا نیازمند هنر است و عنایات حضرت حق و حضرات معصومین رو می‌طلبد.

وی با بیان اینکه چند دهه است که تهاجم جبهه باطل علیه ارزش‌های این نظام، انقلاب و ملت و شبیخون و قتل عام فرهنگی گوشزد می‌شود، به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص تشکیل جبهه واحد فرهنگی اشاره و مطرح کرد: اگر ما دقیق‌تر عمل می‌کردیم شاید امروز وضعیت بهتر و مشکلات کمتر بود. مقام معظم رهبری یک دید و نگاه و تدبیر کلی نسبت به موضوع جبهه حق و باطل داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: این دید برخاسته از قرآن و عترت و بیانات معصومین نیز هست که گنبد آهنین سعادت، خوشبختی، آرامش و امنیت، اعتقاد یک جامعه است. علیرغم تمام هجمه‌های وارد شده به این نظام، به توفیق الهی، تدبیر امام راحل و مقام معظم رهبری و ایثارگری و صبوری ملت ایران امروز به جایی رسیده‌ایم که قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زبانزد است.

شهدای راه قدس مسیر را برای اجرای عدالت و ظلم ستیزی هموار کردند

حجت الاسلام والمسلمین دشتکی عنوان کرد: قبلاً جهان قبول کرده بود که صهیونیست زیر یک گنبد آهنین قدرت و امنیت به سر می‌برد اما جبهه مقاومت آن گنبد و قدرت پوشالی را به سخره گرفت و به برکت خون شهدا و اقتدار و توان نظام، از فاصله بیش از یک هزار کیلومتری هدف گرفته شد و فرو ریخت. با جانفشانی نیروهای نظامی با محوریت سپاه، آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای این مسیر راه را برای اجرای عدالت، ظلم ستیزی و نجات مظلومان هموار کردند، ضمن قدردانی از سکاندار سابق اداره اوقاف و امور خیریه کرج بیان کرد: جلوه‌های توحید، عترت و مسائل اعتقادی در این اداره و حوزه فعالیتی بسیار عیان بوده و یکی از جلوه‌های گنبد آهنین بالای سر این نظام، امامزادگان، مساجد و اعتقادات مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دشتکی خاطرنشان کرد: وظایف ما بسیار سنگین است و باید با هوشمندی بیشتر و توجه به نگاه‌ها، تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این مسیر حرکت کنیم.

وی توضیح داد: علاوه بر وظیفه اجتماعی گسترش فرهنگ قرآن و عترت یکی از اولویت‌های اساسی ما هر ساله تحقق شعار سال بوده که یکی از مصادیق تحقق بخش تولید شعار امسال، تولید مسکن است؛ ما می‌توانیم با ظرفیت‌های در اختیار اقدام جدی تری در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تولید مسکن را یکی از ضرورت‌ها، اولویت‌ها و نیازهای امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود قطعات کوچکی از موقوفات که رها مانده‌اند یا اجاره قابل توجهی ندارند را زیر بار تولید مسکن ببریم تا هم به جامعه کمک و هم خدمت بزرگی به حوزه وقف کرده باشیم و خروجی آن نیز می‌تواند رشد اقتصادی را رقم بزند.

کد خبر 6079631

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • حجت الاسلام ادیانی با صدور پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • رونمایی از کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در مدرسه علمیه مروی
  • رونمایی کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد