Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی ایگور کولاکوویچ برای مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک به شرح زیر اعلام شدند:

سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، شهرام محمودی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، علی شفیعی، علی‌ اصغر مجرد، مسعود غلامی، محمد جواد معنوی‌نژاد، جواد کریمی، محمدرضا مؤذن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگور کولاکوویچ اعلام کرد پس از پایان مسابقات زیر 21 سال قهرمانی جهان، محمدرضا حضرت‌پور و پوریا یلی به تیم اضافه خواهند شد.

255 43

کد خبر 1281932

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال سعید معروف نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال انگلیس ایران و آمریکا سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا تنگه هرمز دونالد ترامپ محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مرندی لیبروی با تجربه والیبال ایران در فصلی که گذشت توانست با تیم فولاد سیرجان ایرانیان قهرمان لیگ بشود. در نهایت عملکرد خوبش باعث شد یکی از دعوت شدگان به تیم ملی والیبال ایران باشد.

مرندی که آخرین بار در المپیک توکیو برای تیم ملی به میدان رفته بود، دوباره در آستانه المپیک خود را به تیم ملی رسانده است. او در المپیک 2020 نیز دو سالی از تیم ملی دور بود که با آمدن آلکنو یکی از مسافرین به توکیو و بازی های المپیک شد و محمد رضا حضرت پور را کنار زد.

حالا مهدی مرندی می خواهد این بار خود را به موریسیو موتا پائز نشان بدهد و او را تحت تاثیر دریافت ها و توپ‌گیری های خود قرار دهد. او برای قرار گیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران برای لیگ ملتهای والیبال باشد با آرمان صالحی، محمد رضا حضرت پور و مهران توانا بجنگد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • رسمی: لیست تیم ملی والیبال ایران با یک سورپرایز بزرگ
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش