Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:14:45 GMT

تیم والیبال شهرداری ارومیه برای قهرمانی بسته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۴۸۶

تیم والیبال شهرداری ارومیه برای قهرمانی بسته شد

شهردار ارومیه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی این تیم طی فصل آینده لیگ برتر افزود: این تیم برای قهرمانی به حمایت و پشتیبانی مردم والیبال دوست ارومیه نیاز دارد.

محمد حضرت‌پور از حمایت های شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت ارتقای سطح فنی تیم، اضافه کرد: امسال تیم شهرداری ارومیه طبق خواسته جوانان والیبال‌دوست و با بهترین بازیکنان بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: والیبال بهترین بستر برای معرفی شهر ارومیه به شمار می رود و با برگزاری مسابقات بین‌المللی و حضور قدرتمند در لیگ برتر سعی داریم این ظرفیت را بارور کنیم.

شهردار ارومیه گفت: صعود تیم ملی والیبال به جمع ۶ تیم برتر در لیگ جهانی والیبال نیز در سایه تشویق و شور وصف‌ناپذیر هواداران ارومیه ای رقم خورد و با تشویق این هواداران بود که تیم قهرمان لیگ جهانی در ارومیه با نتیجه سه بر صفر باخت.

امسال تیم شهرداری ارومیه از نام‌های مطرحی در بخش مربیگری و بازیکن بهره‌مند است؛ مصطفی کارخانه مربیگری تیم شهرداری ارومیه را در فصل پیش‌رو در اختیار دارد و نام‌های بزرگی نظیر سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، محمدرضا حضرت‌پور و فرهاد سال‌افزون در ترکیب تیم دیده می‌شوند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تاکنون به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست نیافته است و این آرزو در ذهن بسیاری از والیبال‌دوستان ارومیه‌ای موج می‌زند.

۸۱۳۷/‏۳۰۷۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب