Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان ،محمدرضا رجالی در  دومین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:کمیته های صنایع کوچک و متوسط,خدمات فنی و مهندسی, نساجی, فلزات و سنگهای گرانبها,صنایع غذایی و دارویی,صنعت چاپ و بسته بندی,کمیته بازیافت, صنعت خودرو,ساخت تجهیزات و ماشین سازی در این دوره کمیسیون تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکرد کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان در دوره جدید را مبتنی بر توسعه کسب و کار اعضا و افزایش درامد اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت:به دنبال برگزاری جلسات متعدد نیستیم بلکه خواستار انجام فعالیت های نتیجه بخشیم.  

رجالی یک از ابزارهای رونق تولید را تعریف کمپین تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: تبلیغات موثر واحدهای تولیدی می تواند به افزایش فروش و جذب مشتریان جدید منجر شود.

اکبر لباف دیگر عضو هیات نمایندگان در این جلسه گفت: میانگین تسهیلات بانکی به سپرده ها  در استان اصفهان  58 درصد است و این در حالیست میانگین کشور 73 درصد است.

وی تصریح کرد:بانکها می توانند از منبع سپرده ها به واحدهای تولیدی تسهیلات ارایه دهند تا این واحدها بتوانند در قالب سرمایه در گردش  به تولید بپردازند.

احمدرضا دادوند از  اعضای کمیسیون در این جلسه با اشاره به فعالیت 9 هزار و 200 واحد صنعتی در استان اصفهان گفت:تهیه مواد اولیه یکی از بزرگترین مساله این واحدهاست که نیاز به همکاری دولت و بخش خصوصی در این زمینه دارد .

نوریان، عضو کمیسیون صنایع اتاق اصفهان در این جلسه خواستار توجه به افزایش تاب آوری واحدهای صنعتی در شرایط کنونی شد و گفت:اصلاحات ساختاری و استراتژیک واحدهای صنعتی در برابر فشارهای محیطی می تواند عامل موثری به بقای آنان در بازار رقابت کمک کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خودرو صنعت کسب و کار مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف یوسفی اظهار کرد: سال گذشته ۷۰۸ فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی در استان مرکزی صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضائی معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از پایش واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، افزود: پایش‌های محیط زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار است همه واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با اشاره به اینکه پارسال ۳۱۷۰ واحد تولیدی، خدماتی و صنعتی مورد پایش قرار گرفتند، ادامه داد: قانونگذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط زیست، را جزو وظایف سازمان حفاظت محیط زیست پیش‌بینی کرده و رعایت ضوابط محیط زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 6063358

دیگر خبرها

  • چرا سند استراتژی توسعه صنعتی تدوین نمی شود؟
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس: بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته بعد از تعطیلات به جریان می افتد
  • افزایش ۲۰ درصدی جوجه‌ریزی سال گذشته در استان سمنان رقم خورد
  • رسیدگی به افزایش تعطیلات پایان هفته پس از بازگشایی مجدد مجلس
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • مدت بازگشایی آب در زاینده‌رود ۱۲ روز است/ قرار نیست توسعه صنایع آب‌بر را داشته باشیم